اولین تصویر رسمی  گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی می‌شود که شایعات به تولید مدل‌های ۲۰۱۷ سری گلکسی A شرکت سامسونگ اشاره می‌کنند. قبلا نه تنها تصاویری از این گوشی‌ها لو رفته بودند، بلکه مشخص شده بود که در اواخر دی ماه یا اواسط بهمن ماه هم معرفی خواهند شد. حالا امروز اولین تصویر رسمی از گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ لو رفته است. تصویری که نشان می‌دهد، این تلفن همراه هوشمند در رنگ‌های صورتی، مشکی، آبی و طلایی راهی بازار خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد.

سامسونگ از تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۸۰ روی این گوشی استفاده کرده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T860 را در خودش قرار داده است. این تلفن همراه هوشمند سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. هر دو دوربین جلو و پشت این محصول هم ۱۶ مگاپیکسلی خواهند بود. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این تلفن همراه هوشمند باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و به اندروید ۶.۰ مجهز شده است.

شایعات می‌گویند که گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ تنها ۷.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و USB Type-C روی آن دیده می‌شود. به احتمال زیاد سنسور تشخیص اثر انگشت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده و ضد آب خواهد بود.

احتمالا این گوشی‌ها در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهند شد.

منبع: Slashleaks

 ‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Farid

    احتمال زیاد باید always on هم داشته باشه دیگه

  2. Avatar قلی

    گوشی های سامسونگ لو نرفته معلومه چه شکلی هستند!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه