اولین تصویر از کامیون الکتریکی تسلا را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر کمی صبر کنیم، تسلا تمام وسایل نقلیه الکتریکی دنیا را تصاحب می‌کند! چند وقتی زمزمه‌هایی از ساخت کامیون و ماشین سنگین برقی تسلا می‌شنیدیم. حالا در تازه‌ترین خبرها، اولین تصویر از نمونه‌ی ساخته شده‌ی این خودرو منتشر شده است. تسلا به تازگی اعلام کرد که در ماه اکتبر امسال، از کامیون الکتریکی خود رسما رونمایی می‌کند. در این رونمایی احتمالا اطلاعات و جزییات زیادی از این محصول جدید شرکت آمریکایی منتشر می‌شود. قبل این رویداد، تصویری از نمونه‌ی تولید شده‌ی کامیون الکتریکی تسلا لو رفته که در عکس اصلی این خبر می‌توانید ببینید.

تصویر منتشر شده با تیزر کامیون الکتریکی تسلا مطابقت دارد

این عکس ابتدا در یکی از رسانه‌های خارجی منتشر شد. پس از انتشار این عکس، طولی نکشید که این تصویر از روی وب‌سایت رسانه‌ برداشته شد اما پیش از حذف، این عکس به دست دیگر رسانه‌های خبری افتاد. هنوز مشخص نیست که علت حذف این عکس چه بوده؛ آیا این کار صرفا جنبه‌ی تبلیغاتی برای تسلا داشته یا مثلا مسئولان شرکت تسلا خواسته‌اند تا هرچه زودتر این عکس برداشته شود. هرچه باشد، تسلا جزو شرکت‌های خودروسازی قدرتمند نوپا در آمریکا و بلکه جهان به حساب می‌آید.

از ویژگی طراحی این خودرو می‌توان به ظاهر متفاوت و نوآورانه‌ی آن نسبت به سایر کامیون‌های بازار اشاره کرد. این خودرو از زبان طراحی مشابه دیگر محصولات تسلا مثل تسلا مدل ۳ و S بهره‌ می‌برد. در سقف این خودرو یک قاب قرار گرفته تا هنگام حرکت از مقاومت باد کاسته شود. آیا شما جزو علاقمندان ماشین‌های الکتریکی با ظاهر نوآورانه هستید یا ماشین‌های بنزینی با چهره‌ی امروزی را بیشتر می‌پسندید؟

منبع:  TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    الکتریکی با ظاهر توجیه پذیر (یعنی صرفا به خاطر گول زدن مخاطب ظاهرسازی نکرده باشند)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه