اولین تصویر از گوشی Moto Z2 Play لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که لنوو و موتورولا در حال ساخت عضو جدیدی از خانواده‌ گوشی‌های سری Z هستند. گوشی‌های سری Z این قابلیت را دارند که بتوان با ماژول‌های مختلف باتری آن‌ها را تعویض کرد، بلندگوی اضافی به آن‌ها متصل کرد و یا پروژکتور خارجی به به آن‌ها اضافه کرد. از بین تمام گوشی‌های سری Z‌ که سال گذشته راهی بازار شدند، مدل Moto Z Play قیمت مناسب‌تری داشت.

به نظر می‌رسد که نسل بعدی این گوشی هم در دست ساخت قرار دارد. امروز تصویری از گوشی Moto Z2 Play به بیرون درز کرده که برخی از ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند را نشان می‌دهند.

در این تصویر مشخص شده که سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی جدید لنوو تغییر کرده است. این تغییرات باعث شده که کاربران بتوانند با سنسور تشخیص اثر انگشت کارهای بیشتری انجام دهند. به طور مثال با سوایپ کردن روی سنسور تشخیص انگشت می‌توانید به قسمت‌های مختلف گوشی بروید.

در ادامه مشخص شده که دوربین جلو هم به فلش مجهز شده و در پشت گوشی هم پین‌هایی برای استفاده از ماژول‌های مختلف در نظر گرفته شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی به بیرون درز نکرده و باید منتظر خبرهای بیشتر از این تلفن همراه هوشمند باشیم.

 

منبع: technobuffalo
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه