اولین تیزر مجموعه سریالی کسلوانیا را ببینید

۴ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش مشخص شد که سرویس اینترنتی پخش فیلم و سریال نت‌فلیکس قصد دارد یک مجموعه سریالی از روی مجموعه بازی‌های « کسلوانیا » (Castlevania) بسازد. امروز اولین تیزر این مجموعه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

براساس اطلاعات منتشر شده شروع پخش این مجموعه از تاریخ ۱۶ تیر ماه شروع می‌شود. سازندگان این انیمیشن سریالی گفته‌اند که علاقه‌مندان روند داستانی بسیار خشنی را مشاهده خواهند کرد. ساختار انیمیشن هم به انیمه‌های ژاپنی شبیه است و همان سبک را دنبال می‌کند. هنوز مشخص نشده که قهرمان بازی چه کسی است؛ اما اگر انیمیشن همان روند بازی‌ها را دنبال کند قطعا با یکی از اعضای خانواده بلمونت مواجه می‌شویم که قصد کشتن دراکولا را دارد.

از آخرین بازی کسلوانیا چند سالی می‌شود که گذشته است. بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند. البته در آن زمان گفته شد که استودیوی Mercury Steam که وظیفه ساخت بازی را به عهده داشت با مشکلات زیادی مواجه بوده است. بعد از این بازی هم شرکت کونامی اعلام کرد که قصد ندارد بازی‌های بزرگ بسازد و حتی استودیوی سازنده‌ مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid را هم تعطیل کرد.

 

منبع: VG247
telegram_ad2_1

 

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محسن

    خب به سلامتی netflix هم داره میره رو به زوال 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه