اینستاگرام شروع به پخش اولین سریال‌اش کرد

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Shield 5

پخش اولین سریال شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام که Shield 5 نام دارد از دیروز آغاز شده و تا پایان ماه فوریه ادامه خواهد داشت.

پخش مجموعه‌ی چند قسمتی Shield 5 از دیروز روی شبکه‌ی اینستاگرام آغاز شده است.

به اشتراک گذاشتن ویدیوهای مختلف در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام باعث شده که فیلم‌سازان هم به فکر ساخت برنامه‌های ویدیویی مخصوص برای این شبکه‌ی اجتماعی بیافتند. به تازگی پخش اولین سریالی که به شکل خاص برای اینستاگرام ساخته شده، آغاز شده است. این مجموعه Shield 5 نام دارد که توسط «آنتونی ویل‌کاکس» (Anthony Wilcox) کارگردان فیلم Hello Carter ساخته شده است.

ماجراهای این مجموعه‌ی چند قسمتی پیرامون یک مامور امنیتی به نام «جان سویفت» (John Swift) خواهد بود که به جرم دست داشتن در یک دزدی الماس دستگیر شده است. او که خودش را بی‌گناه می‌داند از دست پلیس و افرادی که می‌خواهند او را بکشند فرار می‌کند. ماجراهای سریال براساس همین تعقیب و گریزها خواهد بود و قصد دارند به این صورت بینندگان را جذب خودشان کنند.

همان‌طور که حتما می‌دانید، در اینستاگرام می‌توان ویدیوهایی ۱۵ ثانیه‌ای آپلود کرد و این موضوع باعث شده که مجموعه‌ی Shield 5 در ۲۸ قسمت و در طول یک ماه منتشر شود. اولین قسمت این مجموعه‌ی ۷ دقیقه‌ای از دیروز (۲ فوریه) پخش شده است.

John Sowift

جان سویفت شخصیت اصلی سریال Shield 5

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و به نظر می‌رسد که ساخت چنین مضامینی می‌تواند مخاطب‌های خاص خودش را پیدا کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. محمدعلی

    با تشکر و خسته نباشید

  2. تفرشی

    ممنون از مطلب مفید اتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه