اولین شبکه‌ی ملی اینترنت اشیا در هلند به راه افتاد

۱۳ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مخابراتی SK Telecom در کره‌ی جنوبی، اخیرا ادعا کرده بود که می‌خواهد به زودی، اولین شبکه‌ی ملی اینترنت اشیا را به راه بیاندازد، اما این طور که به نظر می‌رسد، کشور هلند زودتر از کره‌ی جنوبی دست به کار شده است. شرکت هلندی KPN سیستم اینترنت اشیا خود را روشن کرده است. این سیستم، شبکه‌ای است که تمام کشور را تحت پوشش خودش قرار می‌هد و میلیون‌ها دستگاه را به هم متصل می‌کند.

دستگاه‌های مجهز به اینترنت اشیا از این پس به راحتی در تمام هلند به یکدیگر متصل می‌شوند.

شرکت مخابراتی KPN، صدها برج مخابراتی موبایل را به سیستم اتصال با برد بلند و آنتن‌های جدیدی مجهز کرده است. این شرکت شبکه‌ای عمومی برای دستگاه‌هایی که به سیستم اینترنت اشیاه مجهز هستند، راه انداخته است. اولین بخش‌های این سیستم، در ماه نوامبر سال گذشته‌ی میلادی و در شهر روتردام راه افتاده بودند.

«یوست فارورک» (Joost Farwerck)، مدیر عملیاتی شرکت KPN، در این باره گفته است:‌ “سال گذشته، ما شاهد افزایش تقاضا برای دستگاه‌هایی که اینترنت اشیا دارند بودیم. به همین دلیل هم سیستمی با برد بلند برای این دستگاه‌ها راه انداخته‌ایم تا این دستگاه‌ها بتوانند بدون هزینه‌ی زیادی، به اینترنت متصل شوند. در کمتر از یک سال، KPN شبکه‌ای را به کار گرفته است که به ما اجازه می‌دهد به این تقاضای زیاد بازار پاسخ دهیم.”

همین حالا، شرکت KPN نزدیک به ۱.۵ میلیون درخواست برای استفاده از سیستم اینترنت اشیا خود دریافت کرده‌اند.

منبع: Gizmag

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه