اولین مشخصات سخت افزاری سرفیس پرو ۵ لو رفت

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز اولین اطلاعات از نسل پنچم تبلت‌های سرفیس شرکت مایکروسافت به بیرون درز کرد. در این اطلاعات گفته شده که بهترین مدل این تبلت‌ها با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD راهی بازار می‌شود. همچنین گفته شده که از تراشه‌ی Kaby Lake شرکت اینتل برای آن‌ها استفاده شده و باتری این محصول هم به شکل چشم‌گیری ارتقا پیدا کرده است.

در ادامه اطلاعات گفته شده که این محصول USB Type-C  و Thunderbolt 3 دارد. یک ویژگی جدید به قلم سرفیس ۵ اضافه شده که آن هم شارژ بی‌سیم است. حتی به نظر می‌رسد که صفحه نمایش آن با کیفیت ۴K در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که البته این موضوع به استفاده از تراشه‌های Kaby Lake بر می‌گردد که باعث شده این محصول قدرت بیشتری داشته باشد.

در بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره شده که سنسور تشخیص اثر انگشت به این محصول اضافه شده است. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سرفیس ۵ در بهار سال آینده راهی بازار می‌شود.

مایکروسافت امسال مدل جدیدی از سرفیس پرو راهی بازار نکرد و همچنان تبلت سرفیس پرو ۴ به عنوان بهترین محصول این شرکت شناخته می‌شود. انتظار داریم که با نزدیک شدن به بهار سال آینده، خبرهای بیشتری از سرفیس پرو ۵ بشنویم.

منبع: thebitbag

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امین

    کلاً سورفیسا حداکثر به درد چه کاری میخورن؟ کارای طراحی سنگین رو خوب میکشن یا همچنان باید متوسل بشیم اولترابوکای گرون قیمت یا لپ تاپای گیمینگ؟!

    1. Avatar علی

      دوست عزیز اول اینکه سرفیس، نه سورفیس
      دوم اینکه سرفیس ها سخت افزاری بسیار قوی تر از خیلی از اولترابوک های گران قیمت دارند!
      و خوب همونطوری که از اولترابوکا انتظار گیمینگ نمیره از سرفیس ها هم نمیره!
      من سنگین ترین برنامه های محاسباتی مثل متلب رو روی سرفیس ران میکنم و هیچ مشکلی ندارم! حتی خیلی از برنامه ها سریع تر از لپ تاپ هایی با کانفیگ گیمینگ اجرا میشه!(اینو مقایسه کردم) که علت اون نوع مموری و ssd این تبلته چون در بیشتر کارهایی که ما میکنیم این حافظه ها هستن که کم میارن نه cpu ها!
      در مورد کارهای طراحی هم سرفیس برای کار با فتوشاپ یا ایلاستریتور بسیار ابزار مناسبی هست به خاطر قلمش و اینکه این نرم افزار ها برای کار با سرفیس اپتیمایز شدن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه