اولین نگاه به مدل نهایی Galaxy Note 8

۷ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

با اینکه تصاویری که در پایین می‌بینید، عکس‌های واقعی نیستند، اما مدل نهایی پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy Note 8 را با جزییات بالا و تمام و کمال نشان‌مان می‌دهند. این تصاویر زیر، از سوی حساب کاربری OnLeaks در توییتر منتشر شده است؛ اکانتی که بسیاری از اطلاعات توسط آن به بیرون درز می‌کند و سابقه‌ای بسیار خوب در انتشار اطلاعات صحیح دارد.

با استفاده از این طراحی‌های سه‌بعدی، می‌توانیم پرچم‌دار بعدی سامسونگ را از همه جهات ببینیم.

حساب کاربری OnLeaks در اصل تمام جزییات طراحی Galaxy Note 8 را کسب کرده و سپس توسط طراحان وب‌سایت ۹۱mobiles، این مدل‌های سه‌بعدی را طراحی کرده‌اند. با استفاده از این طراحی‌های سه‌بعدی، می‌توانیم پرچم‌دار بعدی سامسونگ را از همه جهات ببینیم.

همانطور که می‌دانستیم، این گوشی دوربین دوتایی دارد که گفته می‌شود از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می کند. در سمت راست لنزها هم یک حسگر اثر انگشت قرار گرفته که اصلا مکان مناسبی ندارد؛ مخصوصا که Galaxy Note 8 از نظر ابعاد، بسیار بزرگ است.

می‌توانید تمام تصاویر ساخته شده و هم‌چنین ویدیویی از طرح نهایی Galaxy Note 8 را ببینید. انتظار داریم این گوشی در مرداد رونمایی شود.

منبع: ۹۱ Mobiles

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    حتما شرکت سامسونگ بعد از فروش s8 و انتقادات مشتریان متوجه شده که حسگر اثر انگشت در جای بسیار نامناسبی قرار داره پس به احتمال زیاد حسگر در کنار دوربین قرار نخواهد گرفت.

  2. Avatar فرهاد

    این تصویر اشتباه داداش
    الان تو سایت جی اس ام پوستر لو رفته نوت ۸ رو گذاشته
    کاملا متفاوته

    1. Avatar ///mahdispd

      راست میگه فرهاد.این عکسارو یارو از خودش کشیده نسخه واقعی خیلی با این فرق داره

    2. Avatar f

      دوست عزیز در واقع هیچکدوم از این اطلاعات رو بطور قطع نمیشه گفت صحیح یا غلط و جی اس ام و دیجی کالا مگ فقط شایعاتو انتقال میدن و هیچ اطمینانی نمیدن

      1. Avatar ///mahdispd

        من امروز تو آیتی رسان عکس پوسترشو دیدم با دوربین عمودی افقی و همه تشکیلاتش تو یه قابه و سامسونگ برگشته دوباره دکمه تغییر صدارو دو تیکه کرده و دکمه بیکسبی هم با ی اختلاف نسبت به اونا برا اشتباه نگرفتن با دکمه کاهش صدا دوربین افقیه ایوللل

      2. Avatar ///mahdispd

        دوربینش عمودیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه