اولین پخش‌کننده‌ی بلو-ری ۴K سونی معرفی شد

۲۸ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی اولین پخش‌کننده‌ی بلو-ری ۴K خودش را معرفی کرد. این محصول که UBP-X1000ES نام دارد، قابلیت پخش فیلم‌هایی با کیفیت UHD دارد. از دیگر ویژگی‌های این پخش‌کننده می‌توان به پخش فیلم‌های ۴K با قابلیت HDR اشاره کرد.

دستگاه جدید شرکت سونی در کنار پخش دیسک‌های بلو-ری می‌تواند فیلم‌های DVD و CD هم پخش کند. همچنین توانایی Upscale کردن فیلم‌های FullHD به کیفیت ۴K با سرعت ۶۰ فریم برثانیه دارد. از نظر صوتی هم این محصول می‌تواند صدای دیجیتال را به آنالوگ تبدیل کند و از کیفیت صدای HD هم پشتیبانی خواهد کرد.

پخش کننده‌ی ۴K بلو-ری سونی در بهار سال آینده راهی بازار می‌شود.

قیمت پخش‌کننده‌ی بلو-ری ۴K شرکت سونی اعلام نشده؛ اما از آنجایی که کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو قابلیت پخش دیسک‌های بلو-ری ندارد، قطعا درخواست‌ها برای خرید این دستگاه زیاد خواهد بود. البته ناگفته نمامند که می‌توانید با قیمت ۲۹۹ دلار یک ایکس‌باکس وان اسلیم بخرید که نقش پخش‌کننده‌ی بلو-ری با کیفیت ۴K را هم ایفا می‌کند.

714W1M2n3hL._SL1200_

این محصول جدید شرکت سونی در بهار سال آینده راهی بازار خواهد شد. به احتمال زیاد با همه‌گیر شدن تلویزیون‌های ۴K نیاز بازار برای داشتن پخش‌کننده‌ فیلم‌های بلو-ری هم بیشتر خواهد شد و افراد بیشتری این محصولات را خریداری می‌کنند. البته خود سونی هم تلویزیون‌های ۴K مختلفی تولید می‌کند که باید برای آن‌ها یک پخش‌کننده‌ی بلو-ری هم داشته باشد.

منبع: wccftech

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar کسرا

    متاسفانه دستگاه xbox one s قفل منطقه ای روش هست و برای پخش بلوری ۴k باید هتما به region بلوری UHD دقت کرد و اینکه حتما باید برای پخش دستگاه آنلاین باشه پس بهترین انتخاب خرید یه همچین پلیر ی با مارک سونی هست.

  2. Avatar مهدی

    دستگاه بلوری ۴k به درد ایران نمیخوره همین حالاش هم دستگاهای بلوریFULL HD تو ایران جا نیفتاده قیمت فیلمهای بلوری FULL HD بالا هست چه برسه به ۴k تازه باید تلوزیونش هم ۴k باشه من خودم دستگاه بلوری سامسونگ دارم یه ۴ سالی میشه اینقدر قیمت فیلمهای بلوری بالا هست خیلی کم استفاده میکنم

  3. Avatar BEMOVE

    بخشید ولی پخش کننده ۴k ربطی به کنسول بازی ندارن و البته دلیلی هم وجود نداره که پخش کننده ۴k رو سونی برای جبران پشتیبانی نکردن ۴k پی اس ۴ اسلیم باشه، چون سونی برخلاف مایکرو سافت، در بخش صوتی تصویری فعالیت داره و مایکرو تو بخش کامپیوتر و تجهیزات الکتریکی و این دو مقوله ای جدا از هم هستن…
    لطفا این چیز هایی که به هم ربطی ندارن به هم ربط ندین با تشکر

    1. Avatar محمدعلی

      عزیزم
      مایکروسافتا اگ بخریش،کار هردوتاشا میکنه…نیازی نیس هم ایما بخری هم پی اس۴را.
      من خودم طرفدار سونی ام ولی از سیاستاش همیشه تعجب میکنم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه