اولین کمپین تبلیغاتی اینستاگرام در فرانسه آغاز به کار خواهد کرد

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینستاگرام در حال راه اندازی اولین کمپین تبلیغاتی خود است. این کمپین تابستان امسال در کشور فرانسه آغاز به کار می‌کند. همانطور که اولین بار در گزارشی از روزنامه فرانسوی Les Échos مشخص شد، این اپلیکیشن به‌اشتراک‌گذاری عکس که تحت مالکیت شرکت فیسبوک است یک کمپین تبلیغاتی را آغاز می‌کند. تبلیغات در اینترنت، سالن‌های نمایش فیلم و نمایشگرهای واقع در فضاهای باز در کشور فرانسه بخشی از این کمپین تبلیغاتی هستند.

آنطور که سخنگوی اینستاگرام تایید کرده تصاویر و ویدیوهایی که کاربران فرانسوی اینستاگرام از زندگی روزمره‌شان تهیه کرده‌اند در مرکز فعالیت‌های این کمپین تبلیغاتی قرار دارد.

اعلام این خبر در حالی است که فرانسه در حال آماده‌سازی خود برای میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ است که از روز جمعه ۲۱ خرداد آغاز می‌شود. انتخاب تابستان امسال به عنوان زمان و کشور فرانسه به عنوان مکان می‌تواند تحت تاثیر برگزاری این مسابقات هم باشد. از سوی دیگر اینستاگرام در شرایطی قرار دارد که بیش از هر زمان دیگر از طرف رقیبی مثل اسنپ‌چت تحت فشار قرار دارد. براساس یکی از تحقیقات اخیر شبکه اسنپ‌چت محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در میان نوجوانان است.

‌‌

منبع: The Verge

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه