اولین گوشی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و قابلیت شخصی‌سازی بالا

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی NuAns Neo اولین گوشی هوشمند ژاپنی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ است که قابلیت‌های شخصی‌سازی متعددی دارد.

معمولا گوشی‌های بر پایه‌ی ویندوز (به اصطلاح ویندوز فون) امکانات جانبی خوبی ندارند ولی حالا یک گوشی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ در ژاپن تولید شده که ظاهر خوب و ویژگی‌های جدید قابل توجهی دارد.

این گوشی جدید NuAns Neo نام دارد که شامل یک دستگاه اصلی با دو کاور پشتی متفاوت است. وجود این دو کاور باعث می‌شود که نیمه‌ی بالایی و پایینی گوشی ظاهر متفاوتی داشته باشند که این در نظر کاربران بسیار جذاب است. این کاورها در رنگ‌ها و متریال‌های مختلفی مثل چوب و چرم تولید شده‌اند.

وجود این دو کاور باعث می‌شود که نیمه‌ی بالایی و پایینی گوشی ظاهر متفاوتی داشته باشند که این در نظر کاربران بسیار جذاب است. وجود ویندوز ۱۰ نیز جذابیت داستان را دوچندان کرده است.

نکته‌ی جالب دیگر در مورد گوشی NuAns Neo این‌که تراشه‌ی هشت هسته‌ای کوالکوم مدل Snapdragon 617 دارد. در حالی که گوشی جدید HTC به مدل One A9 هم دقیقا از همین پردازنده استفاده می‌کند.

از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، قابلیت افزایش حافظه تا ۱۶ گیگابایت، پورت USB از نوع C و باتری ۳۳۵۰ میلی آمپری آن اشاره کرد.

از امروز می‌توان گوشی‌های NuAns Neo را در ژاپن پیش‌خرید کرد، اما از دی‌ماه وارد بازار می‌شوند. قیمت این گوشی ۳۸۰ دلار است و گویا فقط در ژاپن هم عرضه خواهد شد و به کشورهای دیگر فرستاده نمی‌شود.

تصاویر NuAns Neo گوشی هوشمند ژاپنی با ویندوز ۱۰

منبع: Phonearena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar سمانه

    واااای خیلی خوب میشه اگه بیاد ایران
    من گوشی با سیستم عامل ویندوز میخواستم
    خیلی خوب به نظر میان

  2. Avatar غضنفر

    طرح چوبش برای پارکت کردن مناسبه 😀
    بنظر قطور میاد 😐

  3. Avatar یوسف

    “معمولا گوشی‌های بر پایه‌ی ویندوز (به اصطلاح ویندوز فون) طراحی خوبی ندارند”
    اصلا جمله جالب و درستی نیستش. زیباترین گوشیهای حال حاضر بازار وینفونهای لومیا هستند

  4. Avatar رضا

    رو چه قانونی این حرف زدید که معمولا گوشی‌های بر پایه‌ی ویندوز (به اصطلاح، ویندوز فون) طراحی خوبی ندارند !!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ معلومه تا حالا با این گوشیها کار نکردید … یا از نزدیگ ندیدید.

  5. Avatar مهدی

    امیدوارم این گوشی وارد ایران بشه به نظر گوشی خوبی میاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه