اپلیکیشن دوربین گوشی‌های پیکسل را روی نکسوس نصب کنید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

اگر می‌خواهید بدون خریدن یک گوشی Pixel یا Pixel XL کمی با تجربه عکاسی این گوشی‌ها آشنا شوید، می‌توانید اپلیکیشن دوربین این دو تلفن همراه هوشمند را روی نکسوس ۵X و نکسوس ۶P نصب کنید. به‌تازگی افرادی در سایت XDA توانسته‌اند این اپلیکیشن که به شکل خاص برای اندروید ۷.۰ طراحی شده را از این گوشی‌ها خارج کنند و آن‌ روی دو گوشی نکسوس ۶P و نکسوس ۵X نصب کنند. همچنین برای انجام دادن این کار نیازی به Root‌ کردن گوشی هم نیست. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این اپلیکیشن‌ روی گوشی‌های ۶۴ بیتی کار می‌کند و باید اندروید ۷.۰ هم داشته باشید؛ به همین دلیل نمی‌توانید آن را روی گوشی‌های دیگر نصب کنید.

اپلیکیشن جدید گوگل به ورژن ۴.۲ ارتقا پیدا کرده و در زمان کار کردن با آن متوجه تغییرات جدید خواهید شد. دکمه‌ی تنظیمات تغییر کرده و کاربران در محیط دوربین با تنظیم‌های مختلفی مواجه می‌شوند.  همچنین رابط کاربری این اپلیکیشن هم تغییر کرده و اکنون انیمیشن‌های جالبی به آن اضافه شده است. تنظیمات دستی بیشتری به این اپلیکشن اضافه شده تا کاربران بتوانند با استفاده از تنظیماتی که دوست دارند عکاسی کنند. البته بعد از نصب این اپلیکیشن نباید انتظار فیلم‌برداری با کیفیت ۴K با EIS را داشته باشید. فیلم‌برداری با قابلیت EIS‌ تنها با کیفیت ۱۰۸۰p امکان‌پذیر است. همچنین در این اپلیکیشن امکان عکاسی پیاپی وجود ندارد. در حقیقت اپلیکیشنی که در حال حاضر منتشر شده، بسیاری از قابلیت‌های برنامه‌ی اصلی را ندارد؛ اما اگر خیلی کنجکاو هستید می‌توانید آن را امتجان کنید. با مراجعه به منبع خبر، می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

از آنجایی که این برنامه به صورت غیر رسمی عرضه شده مسئولیت نصب آن به عهده‌ی خودتان خواهد بود و سایت دیجی‌کالامگ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

منبع: XDA

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه