اپلیکیشن مایکروسافت آفیس با قابلیت Tell Me روزآمد شد

۱۰ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که احتمالا بسیاری از ما در کار با اپلیکیشن‌هایی مثل Word، Excel و PowerPoint خبره هستیم اما در واقع کار با این اپ‌ها آنقدرها هم ساده نیست. زیاد پیش می‌آید که بخواهیم از ابزارهای مایکروسافت آفیس استفاده کنیم اما ندانیم چطور باید به آن دسترسی پیدا کنیم و این را هم در نظر بگیرید که خیلی‌ها برای کار با این نرم‌افزار‌ها در کلاس‌های تخصصی شرکت می‌کنند.

باقی هم که حال و حوصله کلاس رفتن و آموزش تخصصی ندارند از گوگل استفاده می‌کنند و پاسخ همه سوال‌های‌شان را از این موتور بزرگ جستجو پیدا می‌کنند. با این حال این نیاز حس می‌شد که مایکروسافت یک ابزار درونی برای کمک به کاربران مایکروسافت آفیس ایجاد کند. حال این اتفاق برای اپ اندرویدی مایکروسافت ورد، اکسل و پاور پوینت افتاده است. این ابزار «Tell Me» نام دارد و با زدن علامت لامپ می‌توانید از آن استفاده کنید و وقتی کادری که می‌توانید در آن متن تایپ کنید در دسترس قرار گرفت آنچه می‌خواهید و درباره‌اش سوال دارید تایپ می‌کنید تا به سرعت از کمک این قابلیت جدید استفاده کنید.

آیکون لامپ هم با زدن علامت A که یک مداد در کنار آن قرار دارد ظاهر می‌شود.

Tell-Me

کار برای کسانی که تبلت دارند آسان‌تر هم است. آنها می‌توانند آیکون لامپ را در گوشه بالای صفحه پیدا کنند.

Tell-Me-Tablet

 

البته این تمام بروزرسانی‌های این اپلیکیشن نیست. در این روزآمدسازی‌ها ورد امکان ادغام و تقسیم (merge and split) سلول‌ها را پیدا کرده. قابلیت Auto-complete در کنار قابلیت بزرگ و کوچک کردن ردیف‌ها و ستون‌ها به صورت گروهی در اکسل بهبود یافته و تنها پاور پوینت است که به آن جز قابلیت Tell Me قابلیت دیگری افزوده نشده است.

‌‌

لینک دانلود مایکروسافت ورد

لینک دانلود مایکروسافت اکسل

‌‌‌لینک دانلود مایکروسافت پاور پوینت

‌‌‌

منبع: AndroidAuthority

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه