اپل برای ساخت مودم ۵G با اینتل همکاری می‌کند

۲۷ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل به شکل کلی با چندین شرکت مختلف برای تامین مودم‌های گوشی‌های آیفون همکاری می‌کرد. شرکت‌های کوالکام و اینتل از جمله این شرکت‌ها بودند اما طبق یک گزارش جدید آیفون‌های آینده کم و بیش به شکل انحصاری از مودم‌های شرکت اینتل استفاده خواهند کرد. این گزارش بیان می‌کند که اپل برای ساخت سخت‌افزار ۵G برای آیفون‌های سال‌های آینده با اینتل همکاری خواهد کرد.

 این گزارش جدید مدعی است دلیل همکاری اپل با اینتل بیشتر دلایل حرفه‌ای است. این گزارش ادعا می‌کند اینتل قادر است به شکل خاص و سفارشی نیازهای اپل را برآورده کند و کیفیتی در اختیار اپل قرار دهد که از محصولات کوالکام بالاتر است.

شاید گمان کنید که دلیل همکاری انحصاری اپل و اینتل و حذف کوالکام از این ماجرا به دلیل اختلافی است که بین اپل و کوالکام پیش آمده. اختلافی که باعث شده کوالکام خسارت‌های سنگینی را تحمل کند و یک دعوای حقوقی جدی بین اپل و این شرکت شکل بگیرد. گرچه یکی از تحلیل‌ها درباره همکاری انحصاری اپل با اینتل همین موضوع است اما این گزارش جدید مدعی است دلیل همکاری اپل با اینتل بیشتر دلایل حرفه‌ای است. این گزارش ادعا می‌کند اینتل قادر است به شکل خاص و سفارشی نیازهای اپل را برآورده کند و کیفیتی در اختیار اپل قرار دهد که از محصولات کوالکام بالاتر است.

طبق این گزارش اینتل در حال حاضر با مجموعه‌ای از نیروهایش در حال کار روی سخت‌افزارهای مربوط به شبکه ۵G است. البته مجموعه این اطلاعات در حال حاضر صرفا به شکل شایعات منتشر شده و هنوز رسما تایید نشده‌اند.


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه