اپل به‌روزرسانی iOS 9.3 برای دستگاه‌های قدیمی‌تر را اصلاح کرد

۷ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخبار دیروز حکایت از این داشتند که انتشار به‌روزرسانی iOS 9.3 برای دستگاه‌های قدیمی متوقف شده است. علت این توقف مشکلی بود که در هنگام به‌روزرسانی برای دستگاه‌های iOS قدیمی‌تر ایجاد شده بود. تعدادی از این دستگاه‌ها پس از نصب آپدیت iOS 9.3  کاملا از کار افتادند. حالا اپل اعلام کرده این مشکل حل شده است.
کاربرانی که برای نصب iOS 9.3 روی دستگاه خود (که از قضا از مدل‌های قدیمی‌تر تحت این سیستم‌عامل هستند)‌ اقدام کردند، با پیغامی مواجه شدند که می‌گفت باید مجددا وارد حساب کاربری Apple ID شوند. در این شرایط اگر یک کاربر پسورد حساب کاربری‌اش را فراموش کرده بود، دیگر امکان دسترسی به دستگاهش را نداشت.

با رفع این مشکل از تبدیل شدن آیپد یا آیفون قدیمی‌تان به یک دکور گران‌قیمت روی میز جلوگیری می‌شود!

به همین خاطر اپل بلافاصله ارایه‌ی آپدیت iOS 9.3 را متوقف کرد. اما امروز نسخه‌ای جدید از این به‌روزرسانی ارایه شده که جلوی بروز این مشکل را گرفته است؛ به این ترتیب که برای نصب آن نیازی به تایپ کردن پسورد Apple ID نباشد. با رفع این مشکل از تبدیل شدن آیپد یا آیفون قدیمی‌تان به یک دکور گران‌قیمت روی میز جلوگیری می‌شود!
اما اگر شما هم تا این لحظه سیستم‌عامل گوشی آیفون ۵s، آیپد Air2 یا مدل‌های قدیمی‌تر این دستگاه‌ها را به نسخه‌ی iOS 9.3  ارتقا داده‌اید، برای دریافت تنظیمات جدیدتر باید دستگاهتان را به کامپیوتر متصل کرده، به iTunes بروید و نسخه‌ی ۱۳E236 را دریافت کنید.

اگر هم هنوز سراغ نسخه‌ی آپدیت‌شده نرفته‌اید، حالا می‌توانید با خیال راحت و بدون ترس از کار افتادن دستگاهتان سیستم‌عامل آن را به‌روزرسانی کنید.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar reza

    دوستان من ۵s دارم پیغام اپدیت نداده از ستینگ هم اپدیت رو میزنم پیغام میده your software is up to date ios 9.2.1 یعنی اپدیت نمیشه؟
    Help me

    1. Avatar ایلیا

      منم ۵s دارم همین مشکلو دارم احتمالا هنوز تو ایران نیومده باید منتظر باشید

  2. Avatar مصطفی

    دوستان یک سوال دارم با توجه به مطلب بالا من چند روز پیش فریمور نسخه ۹.۳ رو دانلود کردم یعنی باید الان دوباره دانلود کنم یا نه همون قبلی رو نصب کنم؟؟؟؟

  3. Avatar بابک جدی

    من همون شب بدون مشکل اپدیت کردم …..

  4. Avatar sina

    من ک همین الان اپدیت کردم پسورد هم ازم خواست که فراموش کرده بودم ولی با ایمیلم ریسیتش کردم. نکته جالب اینه شما نوشتید اخرین نسخه ورژن۱۳E236 هست ولی مال من که همین الان اپدیت کردم نوشته۱۳E233تو قسمت اپدیت هم که میرم مینویسه اخرین نسخه هس. این نسخه احیانا مردود اعلام نشده که؟

  5. Avatar علی

    یعنی آیفون ۵s به ۹.۳ اپدیت میشه ؟ چون الان روی ایفونم iOS 7 نصبه.

    1. Avatar حسینی

      بلهنصب میشه. بنده نصب کردم و توصیه می کنم شما هم نصب کنید. از قضا پسوورد اپل آیدی رو می دونستم و مشکلی پیش نیومد 😉

    2. Avatar مصطفي

      بله آپدیت میشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه