اپل می‌خواهد هدفون وایرلسی به نام AirPods بسازد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از سروصداهای زیادی که درباره‌ی جک ۳.۵ میلی‌متری آیفون ۷ از همه‌جا می‌شنیدیم، حالا این‌که بشنویم اپل می‌خواهد یک هدفون توگوشی وایرلس برای پرچم‌دار جدیدش معرفی کند، اصلا غافلگیرمان نمی‌کند. اخبار می‌گویند اپل حتی نام تجاری این هدفون را هم با نام «AirPods» در آمریکا ثبت کرده است.

اپل احتمالا می‌خواهد هدفون وایرلسی را با نام تجاری AirPods به‌عنوان لوازم جانبی آیفون ۷ تولید کند.

به گزارش سایت MacRumors مدارکی از پتنت اپل پیدا شده که وجود هدفون وایرلس برای آیفون ۷ را تایید می‌کند. طبق این گزارش مدرک مذکور حاوی امضای نماینده‌ی شرکت اپل است.

همان‌طور که می‌دانیم اجرایی کردن پتنت‌هایی که توسط شرکت‌های بزرگ مثل اپل به ثبت می‌رسند، تضمینی نیست و تنها بعضی از این پتنت‌ها در نهایت تبدیل به محصول می‌شوند اما در این مورد خاص با توجه به این‌که نام تجاری AirPods را در پتنت می‌بینیم، احتمال آن می‌رود که اپل تصمیم جدی برای تولید هدفون توگوشی وایرلس داشته باشد. به‌خصوص این‌که تجربه نشان داده این شرکت علاقه‌ی خاصی به تعریف کردن نام‌های تجاری برای محصولاتش دارد.

هدفون‌های توگوشی وایرلس نباید چندان ارزان باشند و به همین خاطر انتظار نداریم در بسته‌بندی آیفون ۷ یک عدد از این هدفون‌ها هم موجود باشد. احتمال قوی‌تر این است که هدفونداخل بسته‌بندی آیفون این‌بار با درگاه لایتنینگ ارایه شود و هدفون‌های موسوم به AirPods هم به‌صورت جداگانه در بازار به فروش برسند.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

Drone_Ad

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه