اپل: Face ID گوشی‌های اندرویدی مزخرف خواهد بود!

۱۹ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همانطور که می‌دانید شرکت اپل با معرفی آیفون X دست به حذف دکمه هوم زد و به جای آن از نوعی حسگر چهره بخصوص استفاده کرد. حسگر چهره‌ای که ساخت آن هم چندان آسان نبود و خود موجب برخی از پیچیدگی‌ها در فرآیند تولید آیفون X شده بود.

پس از معرفی آیفون X که با حسگر تشخیص چهره کار می‌‎کند شایعاتی به گوش می‌رسند که احتمالا باید منتظر معرفی گوشی‌های اندرویدی با چنین حسگری باشیم. حال فیل شیلر مدیر ارشد بازاریابی اپل در همین زمینه اظهارنظر کرده و از همین حالا معتقد است تکنولوژی تشخیص چهره‌ای که احتمالا در گوشی‌های اندرویدی به کار خواهد رفت تکنولوژی بسیار مزخرفی خواهد بود.

شیلر معتقد است نسخه اندرویدی حسگرهای تشخیص چهره به شکلی که Face ID ساخته شده و کار می‌کند عمل نخواهد کرد. او به این موضوع اشاره کرده که حسگر اثر انگشت برای گوشی‌های آیفون کارکردهای متفاوتی داشت و حال حسگر تشخیص چهره هم آن کارکردها را برای آیفون X حفظ کرده است.

طبق اخبار منتشر شده احتمالا تولیدکننده‌های اندرویدی سال آینده نوعی مدل اندرویدی Face ID را در گوشی‌های‌شان به کار خواهند برد. شاید آن زمان بتوانیم اظهارنظرهای فیل شیلر را به شکل منطقی‌تری بررسی کنیم.

منبع: Phone Arena


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar داریوش

    بععععله
    دیدیم چندین نفر راحت تونستن تشخیص چهره آیفون رو شکست بدن …
    یعنی میشه فیس آی دی رو گول زد …

    1. Avatar Reza

      عزیزم مدرکی نیست بیشتر اینا شایعات میتونی ثابت کنی در خدمتیم همین بعد از معرفی یه گوشی همراه خود شایعاتی همراه داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه