اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، دستگاه تصفیه هوای ال‌جی بخرید!

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

این روزها نفس کشیدن در تهران سخت ترین کار دنیاست. اکثر روزها شاخص آلودگی هوا برای کودکان و سالمندان و حتی بزرگسالان ناسالم و خطرناک است. با این حجم از آلودگی هوا عجیب نیست اگر بگوییم که دستگاه تصفیه هوا در تهران و شهرای بزرگ به یکی از وسایل ضروری هر خانه تبدیل شده است. دستگاه تصفیه هوای ال جی می تواند نگرانی شما را برای سلامت خود و به خصوص فرزندانتان کم کند.

 

 

نیما

تقریبا همه‌ی همکارها و اعضای خانواده‌ام در جریان هستند که ریه و حنجره‌ی من شبیه تابلوی شاخص آلودگی  هوا عمل می‌کند؛ کافی است صدای گرفته و نفس‌های به شماره افتاده‌ی من را ببینید تا متوجه شوید باز این وارونگی لعنتی هوا کار دست‌مان داده و هوای شهر حسابی آلوده است!

تقریبا پارسال همین روزها بود که ترجیع‌بند اخبار روزانه آلودگی‌ هوای تهران بود و من که شنیده‌ بودم قرار است به زودی پدر شوم ترس برم داشته بود که حالا خودم به کنار، با بچه‌ای که درصد حساسیت‌اش به آلودگی هوا از من خیلی بیشتر است چه کار باید بکنم و چطور می‌توانم از او محافظت کنم. تازه چیزهای دیگری هم شنیده بودم راجع به اینکه هوای اتاق نوزاد بهتر است از درصد مشخصی از رطوبت برخوردار باشد و این یعنی غیر از تصفیه‌کننده، یک بخور سرد هم لازم داشتیم.

آن روزها هنوز آنقدرها که باید تنوع تصفیه‌کننده‌های هوا در دیجی‌کالا کافی نبود، بنابراین راه افتادم و خیابان شریعتی را برای چند ساعت تمام وجب به وجب گشتم و تقریبا مطمئن شدم انتخاب مدل Aqua AM30GUWF1 از تصفیه‌کننده‌های ال‌جی بهترین گزینه‌ی ممکن است. دلایلی که برای این کار داشتم شامل مواردی می‌شد مثل:

  • پشتیبانی طولانی مدت از دستگاه – (که برای خیلی برندهای گران‌ترش وجود نداشت و بعد از کثیف شدن فیلترهای غیرقابل شستشوی آنها تقریبا دستگاه را باید دور می‌انداختی). اینجا حضور گلدیران، قوت قلبی بود که می‌توانستی مطمئن باشی تا مدت‌ها همه چیز بر وفق مراد است.
  • قیمت مناسب – که معنی‌اش اصلا ارزان‌تر بودن آن نیست. مدل‌های گران‌قیمت‌تری در بازار بودند که فیلترهای ضعیف‌تری داشتند اما فقط طراحی‌شان زیبا بود یا برعکس مدل‌های ارزان‌تری که توی همان شوروم می‌توانستی بفهمی صدای موتورشان بلای جان خواب شبانه است.
  • داشتن بخور سرد و یونایزر – دیگر لازم نبود برای دختر دلبندم دستگاه جداگانه‌ای که کار مرطوب کردن هوا را انجام می‌دهد بخرم. یکی از کارکردهای فوق‌العاده‌ی این مدل تصفیه‌کننده ال‌جی بخور سرد آن و یونایزری است که به طرز محسوسی با نفس کشیدن هوای تولیدشده‌ی آن احساس سرحال‌تر شدن می‌کنید.

حالا بعد از یکسال و بررسی کردن این طیف وسیع تصفیه‌کننده‌ی موجود در دیجی‌کالا، گاهی فکر می‌کنم صد در صد بهترین گزینه‌ای که می‌شده را انتخاب کردم و کاملا راضی‌م و یکی از سرگرمی‌های من و دخترکم تماشای نور آبی یا سبز نمایش‌گر وضعیت آلودگی محیط روی دستگاه است که یعنی همه چیز مرتب است!

 

 

شیما

وقتی هوا آلوده باشه هیچ‌جایی نمی‌تونیم بدون آسیب‌دیدن بدنمون نفس بکشیم. حتی وقتی توی اتاق دربسته باشیم. شاید تا حدودی آسیب کمتری ببینیم ولی هوای آلوده برای همه و در هر شرایطی مضر و خطرناکه. برای این‌که تمامی ضرر این هوای آلوده رو از خودمون و کسایی که دوسشون داریم دور کنیم. تنها کاری که می‌تونیم بکنیم اینه که یک تصفیه‌کننده‌ی هوا تهیه کنیم. درسته این وسیله کمی هزینه‌ی زیادی داره، اما سلامتی بدنمون قطعا ارزشش از هرچیز دیگه‌ای بیشتره. تحقیقات نشون دادن که استفاده از تصفیه‌کننده‌ی هوا باعث می‌شه از بیماری‌های تنفسی تا حد زیادی در امان باشیم و اگه بیماری داشته باشیم سرعت بهبودش به طرز چشمگیری بیشتر بشه.

Aqua AM30GUWF1 یکی از این محصولات هست که کیفیت بسیارخوبی داره و در یک فرایند سه‌مرحله‌ای سریع مولکول‌های هوا رو کاملا تصفیه کرده و فضایی تمیز برای ما فراهم می‌کنه. این تصفیه‌کننده حتی باکتری‌ها و ویروس‌هایی که احتمال داره توی هوا وجود داشته باشن رو از بین می‌بره و جلوی انتقال بیماری رو در افراد خانواده می‌گیره. وجود مرطوب‌کننده‌ی طبیعی برای این محصول هم یکی دیگه از مزیت‌هاش به حساب میاد. این مزیت باعث می‌شه رطوبت هوا استاندارد باشه و از خشک‌شدن یا مرطوب‌شدن بیش‌ازحد اون جلوگیری می‌کنه. مطمئنا با تهیه‌ی این تصفیه‌کننده و قراردادنش توی منزل تنفس برای شما و افراد خانواده بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

 

 

نیلوفر

اسم دستگاه تصفیه هوا همیشه من رو یاد یه وسیله‌ای با کاربرد کاملا موقت می‌انداخت. دستگاهی که فقط وقتی اخبار زیاد شدن آلاینده‌های هوا رو می‌شنیدم نیاز به داشتنشو حس می‌کردم. اما بهتره یادمون نره شهرنشینی تو جوامعی که ما زندگی می‌کنیم معنیش آلودگی همیشگی و عوارض خطرناکیه که تا امروز هیچ راه حلی براش پیدا نشده. هوای فضاهای کوچیکی که ما بیشترین زمانمون در روز رو اون‌جاها می‌گذرونیم مثل خونه و محل کار میتونن با وجود این دستگاه سبک‌تر و مطلوب‌تر بشن. همه ما به جز روزهایی که هوای اطرافمون آلوده‌ست روزهایی هم داریم که تعداد آدم‌های زیادی تو فضای خونه‌های کوچیک این روزهامون دورهم جمع شدن، سرما خوردیم یا آلرژیمون شدت پیدا کرده و همه این‌ها نیاز مارو به تصفیه شدن هوا و داشتن این دستگاه بیشتر می‌کنه.

چیزی که خیال منو از خریدی که می‌خواستم انجام بدم راحت‌تر کرد اسم برند و شعاع فضایی بود که این دستگاه پوشش می‌داد؛ دستگاهی که هوای فضای ۵۰ متری رو با ۵ فیلتر واقعا کاربردی تصفیه می‌کنه. ویژگی دیگه‌ای که من تو این مدل ال‌جی دوست دارم نمایشگر میزان آلودگی هواشه که هم کمک می‌کنه تنظیم دقیق‌تری انجام بدم و هم به نظرم تغییر رنگ‌هاش طراحیش و برای محیط خونه جذاب‌تر کرده.

 

 

بهارک

وقتی با تعطیل‌کردن مدارس و افزایش محدودیت تردد اتومبیل‌ها و فرهنگ‌سازی نمی‌توانیم از آلودگی هوا کم کنیم و هر سال اوضاع بدتر از سال گذشته می‌شود، چاره‌ای نداریم جز اینکه به فکر خودمان باشیم و حداقل هوای خانه‌مان را پاک‌سازی و تصفیه کنیم. شاید بهترین راه استفاده از تصفیه‌کننده‌های هوا باشد. تصور اینکه در هوای خشک و آلوده‌ی تهران بتوانی هوای خانه‌تان را مرطوب و پاکیزه همچون هوای کوهستان کنید، شاید غیرممکن باشد؛ اما این ادعای شرکت معتبر و شناخته‌شده‌ی ال‌جی است و به مشتریان خود این مژده را داده که ارمغان خرید تصفیه‌کننده‌ی هوای ال‌جی مدل Aqua AM30GUWF1 چیزی نیست جز تنفس‌کردن در هوای کوهستانی!

قابلیت مرطوب کردن هوا مانند دستگاه‌های بخور ویژگی‌ای است که در هر دستگاه تصفیه‌‌کننده‌ی هوایی پیدا نمی‌شود. برای اینکه بیشتر با این محصول و ویژگی‌های آن آشنا شوید، حتما سری به سایت‌ دیجی‌کالا بزنید و نقدوبررسی این کالا را بخوانید تا با اطمینان بیشتر و آگاهی کامل این محصول را بخرید.

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    همیشه تهران هواش آلوده هست به همین منظور مدرسه ما با کمک والدین برای هر کلاس یکی از این دستگاه ها گرفت.
    نمیدونم متاسفانه یا خوشبختانه هر وقتاز کنار این دستگاه رد میشم خیلی راحت تر و سبک تر نفس میکشم البته بعد از چند دقیقه کل هوای کلاس اینجوری میشه.
    من که دیدم خیلی دستگاه خوبیه به والدینم گفتم و برای خونه هم یکی از این دستگاه ها گرفتیم.
    واقعا برای همه کسانی که می خواهند هوای بهتری در خانه یا محل کار یا … هوای بهتری تنفس کنه این دستگاه فوق العاده هست.✋✋????

  2. Avatar مهدی باقری

    لطفا رسیدگی کنید نمیتونم مطالب سایت به لیست مطالعه اضافه کنم.

    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه