اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، کتری برقی پارس‌خزر بخرید!

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

چای یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه‌ی ما ایرانی‌ها است. ما ایرانی‌ها که عاشق نوشیدن چای هستیم، تو این روزها و شب‌های زیبا که حال و هوای یلدایی داره و هوا هم بیش‌ازحد سرد شده، ارزش این نوشیدنی دل‌چسب رو بیش از هر زمان دیگه‌ای متوجه می‌شیم. چای یک آرام‌بخش‌ طبیعیه که دم کردن درست اون، راه و رسم خاص خودشو داره. اما قبل از دم کردن، باید آب جوش رو حاضر کرد و ما قصد داریم در همین زمینه، یه کالای خوب معرفی کنیم. کتری برقی پارس خزر مدل EK-2200P یک محصول باکیفیت ایرانیه و قیمت بسیار خوبی داره. با ادای احترام به هم‌وطنان عزیز‌مون توی لاهیجان و لنگرود، می‌ریم سراغ راهنمای خرید کالای باارزش این هفته:

خرید محصول از دیجی‌کالا

Behrouz-Baradaran

بهروز برادران

سرعت جوش آوردن آب برای من خیلی مهم است. دوست دارم هر وقت هوس چای یا قهوه فوری می‌کنم آماده باشه. کتری برقی پارس خزر مدل EK-2200P ماکزیمم ظرفیت خودش رو در ۴ دقیقه جوش میاره و برای یک لیوان آب جوش تنها به یک دقیقه زمان نیازه؛ چیزی که مدیون المنت قدرتمند داخل آب این کتری برقیه. این‌طوری تا لیوان رو بیارم و چای کیسه‌ای رو انتخاب کنم یا ظرف قهوه فوری رو از کمد در بیارم و به اندازه‌ی دلخواهم تو لیوان بریزم، آب جوش اومده. برخلاف تصور خیلی‌ها که هر کتری پلاستیکی که می‌بینن میگن بوی پلاستیک می‌ده یا طعم آب رو عوض می‌کنه، با قاطعیت می‌گم که این کتری این‌طور نیست. شاید ظاهرش با سلیقه‌ی بعضی‌ها هماهنگ نباشه ولی کیفیت پلاستیک اون بسیار خوبه و کاملا بدون بو هست.

 

 

Saba-Saadatjou

صبا سعادت‌جو

تا حالا شده هوس کنید سه‌سوته چای دم کنید و بخورید؟ حتما شده! اما همیشه نمی‌تونید سریع آب جوش بیارید که این مسئله گاهی خیلی اعصاب‌خردکن می‌شه و بعضی وقتا هم زمانی آب جوش میاد که دیگه هوس چای خوردن از سرتون پریده. کتری‌های معمولی که حداقل نیم‌ساعت طول می‌کشه تا آب را به دمای جوش برسونن. اما کتری برقی مدل EK-2200P پارس خزر انقدر آب را سریع جوش میاره که تا برید لیوان رو بردارید و چای‌ کیسه‌ای دلخواهتون رو انتخاب کنید، صدای قل‌قل آب را می‌شنوید! رنگ سبز این کتری هم شاد و جذابه. جالبه اینم بگم که شاید ده سالی شده که هروقت میرم خونه‌ی خالم با همین کتری آب جوش میاریم و بعد ده سال، هنوز مثل روز اول کار می‌کنه. پس هموطن، ایرانی بخر!

 

 

Farhang-Heshmati

فرهنگ حشمتی

فرقی نداره که جزو کدوم قشر جامعه باشیم؛ تقریبا همه‌ی ما ایرانی‌ها باید تو طول روز چند لیوان چای بنوشیم. حالا یک سری‌هامون که مجبورن به‌خاطر کار زیاد یا درس خوندن، زیاد بیدار بمونن، به جای چای، سراغ قهوه می‌روند. در نهایت، همه‌مون به‌نوعی یک جور وابستگی روزمره به آب جوش داریم. الان هم که دیگه عصر تکنولوژیه و همه‌ی کارها دارن به کمک برق و الکتریسته، راحت‌تر انجام می‌شن؛ مثل همین جوش آوردن آب. همه‌ی این حرف‌ها رو زدم که بگم مهم نیست که داریم به یک خونه، دفترکار یا حتی خوابگاه دانشجویی فکر می‌کنیم، کتری‌های برقی جزو ملزومات زندگی امروزی هستند. الان هم که هوا خیلی سرده و قراره سردتر هم بشه، قطعا نوشیدن یک لیوان چای یا قهوه، مزه‌ی بهتری می‌ده. پس اگه کتری برقی ندارین، الان می‌تونه زمان خوبی برای خرید همچین دستگاهی باشه. حالا چرا کتری پارس خزر EK-2200P رو پیشنهاد می‌کنم؟ چندتا دلیل دارم: اول اینکه، این کالا قیمت خیلی خوبی داره و خریدش کاملا به‌صرفه است. دوم اینکه حجم زیادی آب رو خیلی سریع جوش میاره. از همه مهم‌تر، این کالا توسط یک برند ایرانی تولید می‌شه. ایرانی بودن کالا چرا مهمه؟ خوب من اگه این دستگاه رو بخرم، با خریدم و بازخورد دادنم به شرکت پارس خزر دارم کمک می‌کنم که این شرکت بتونه مدل‌های جدیدتر و بهتری رو تولید کنه. پس به نظرم یک خرید برد-برد برای کاربر و سازنده است.

 

 

Roya-Alayian

رویا علائیان

با کتری برقی پارس خزر EK-2200P سرحال باشید و برای همیشه با خستگی یا بی‌حوصلگی سر صبح خداحافظی ‌کنید. من شاغل هستم و از ۳ سال پیش هر روز غیر از تعطیلات رسمی، مجبور بودم ساعت ۶ صبح از خواب بیدار شم و ساعت ۷ از خونه بزنم بیرون تا سرساعت به محل کارم برسم. غیر از دردسرهای بیدار شدن صبح به این زودی، درست کردن چای هم تو تمام این روزها برام حسابی سخت بود. بعضی از این روزها خواب می‌موندم و بعضی روزها هم از قصد، زنگ ساعت رو قطع می‌کردم تا بیشتر بخوابم و طبیعتا وقتی برای درست کردن چای نداشتم. تازه اگر هم به موقع بیدار می‌شدم مشکل بزرگی به اسم گاز، کتری و حدودا نیم ساعت معطلی تو آشپزخونه رو داشتم تا بالاخره چای آماده بشه و خواب‌آلودگی اول صبح رو از سرم بپرونه. این اوضاع سخت و طاقت‌فرسا برای من خوابالو تا همین چند ماه پیش ادامه داشت تا این‌که به پیشنهاد یکی از همکارام کتری برقی پارس‌خزر رو خریدم. حالا با این کتری صبح‌ها حداقل بیست دقیقه تا نیم ساعت بیشتر از قبل می‌تونم بخوابم و تازه تو کمتر از پنج دقیقه بعد از بیدار شدنم از خواب، چای تازه‌دم اول صبح‌ام آماده شده و نوشیدن‌اش خواب رو از سرم می‌پرونه.

 

 

Mohammad-Sammak

محمد سماک

من دیگه چی بگم؟ کتری برقی پارس خزر که کاملا مشخصه چیه و چیکار می‌کنه، جنس بدنه‌اش هم کاملا از عکس‌ها مشخصه و برند ایرانی باکیفیت پارس‌ خزر رو هم که همه‌مون می‌شناسیم. هر حرف دیگه‌ای بخوام بزنم، فقط وقت شما عزیزان رو گرفتم. خوش باشید، چای بنوشید و یلداتون هم مبارک باشه مردم ایران. خیلی دوست‌تون دارم.

 

 

 

خرید محصول از دیجی‌کالا

 

 

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar حامد

    کتری برقی پار س خزر رو تست نکردم اما اگه به برند های ایرانی علاقه دارید هاردستون کتری برقی خوبی داره . پارس خزر اصلا طراحی جالبی نداره اما هاردستون کاراییش خوبه و هم طراحی عالی داره. تو خونه و محل کار استفاده میکنم.

    1. Avatar سامان

      اختلاف قیمتی این دو برند بسیار زیاد است. هاردستون در خارج از ایران تولید و در ایران برندینگ میشه

  2. Avatar مسعود تهامي

    جنس بدنه: پلاستیک !!
    دیجی کالا مگ لطفا یک مطلب خوب و کامل در مورد پلاستیک های استفاده شده در محصولات این چنینی و ضررهای احتمالی آن ارائه بدید چون شخصا دیدگاه خوبی در مورد کاربرد پلاستیک در چنین محصولاتی ندارم.

  3. Avatar ایرج

    آقا این کتری بدنش پلاستیکه و با آب جوش ترکیبات سرطانزا تولید میکنه اگر از این نوع کتری قصد خرید دارید بهتره از نوع با بدنه چینی خرید کنید…..

    1. Avatar ایمانی

      چرا شایعه درست می کنید؟
      لابد یه عده هم میخوان بگن لعاب چینی، سمی هست

    2. Avatar محمد نوری

      من با ایرج موافقم؛ همان‌طور که ما می‏گوییم خوردن چای یا سایر غذاهای داغ در ظروف یک‌بار مصرف پلاستیکی می‏تواند خطرساز و سرطان‌زا باشد، حرارت دیدن و داغ شدن بدنه پلاستیکی چای‌سازها هم می‏تواند برای افراد مشکل‌ساز شود. داغ شدن پلاستیک بدنه چای‌ساز باعث حل شدن لایه سطحی بدنه و رها شدن ترکیبات شیمیایی مختلف در آب می‏شود و به همین خاطر قسمتی از مولکول‎ها و اتم‏های موجود در این پلاستیک حل شده و در درازمدت، در حد میکروگرم وارد بدن می‏شوند اما بدنه‌های سرامیکی، چینی و استیل، معمولاً قابل حل نیستند و توصیه می‏شود اگر قصد استفاده از چای‌ساز را دارید، حداقل دور انواع پلاستیکی آنها را خط بکشید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه