اگه قراره این هفته یک چیز بخرید، میمون بندانگشتی بخرید!

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

این هفته با یکی از چالش‌های اصلی شب عید روبرو می‌شویم و آن هم خرید عیدی برای بچه‌های خانواده و فامیل است. درسته که هدیه دادن پول و کارت هدیه، هوشمندانه و آینده‌نگرانه است، اما بچه‌ها به اندازه ما آینده نگر نیستند و می‌خواهند همان موقع از هدیه‌شون استفاده کنند، مثل یک اسباب بازی جذاب یا یک عروسک. پیشنهاد ما به شما یکی‌ از جدیدترین اسباب‌بازی‌های بازار یعنی “ربات میمون بند انگشتی” است. این ربات اسباب بازی قابلیت‌های زیادی دارد و بچه‌ها با دیدن آن خیلی خوشحال می‌شوند. نظر چند نفر از متخصصین حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی دیجی‌کالا را پرسیده‌ایم تا تجربه خودشان را با ما درمیان بگذارند و ما بیشتر با این ربات بامزه آشنا شویم، با ما همراه باشید.

 

شیوا

یکی از دغدغه‌های ما بزرگ‌ترها عیدی دادن به بچه‌هاست. من دوست دارم هدیه‌ای متفاوت به عزیزانم بدهم تا به‌عنوان یادگاری همیشه آن را داشته باشند. ربات میمون بندانگشتی مدل Happy Monkey با توجه به قابلیت‌های مختلفش، به نظرم هدیه‌ای متفاوت است که قیمت مناسبی هم دارد. می‌توانیم یک عیدی جالب و کاملاً مدرن به کودکان بدهیم و آن‌ها را شگفت‌زده کنیم. مخصوصاً که این ربات می‌تواند برای شما بوسه بفرستد، بخندد و کارهای مختلف انجام دهد. جای زیادی هم نمی‌گیرد و به انگشت بچه‌ها می‌چسبد. با توجه به انحنای دستان و دمش می‌توان آن را از کمد، گلدان، مداد و.. به‌صورت آویز قرارداد. وزن و ابعاد کوچکی هم دارد. بنابراین جابه‌جایی آن برای کودکان سخت و دشوار نیست. در ساخت این میمون باهوش از پلاستیک باکیفیت و فاقد مواد سمی استفاده‌شده است.پس نگران تماس دست فرزندان دلبندمان با آن نباشیم. می‌توانیم با خیال راحت آن را در اختیارشان قرار دهیم.از محاسن دیگر این محصول می‌توان به قابلیت تعویض باتری‌هایش اشاره کرد. این اسباب‌بازی یک‌بارمصرف نیست و در صورت تمام شدن چهار باتری لیتیومی می‌توانیم آن‌ها را تعویض کنیم.

فرناز

حتما نباید کارشناس باشید تا بتونید تفاوت بچه‌های امروز و دیروز رو تشخیص بدید. تفاوت‌هایی که با گذر زمان اتفاق می‌افته و هیچ کسی نمیتونه جلوشون رو بگیره. اغراق نیست اگر بگیم خاطرات کودکی ما و بچه‌های امروزی از بازی‌ها، کارتون‌ها، شیطنت‌ها و حتی عروسک‌ها از زمین تا آسمان فرق کرده؛ به‌خصوص عروسک‌هایی که شاید یه زمانی تنها رفیق ما می‌شدند تا شنونده حرفامون باشند. عروسک‌هایی که فقط دو گوش شنوا داشتند برای شنیدن و همین برای کودکی نسل ما کافی بود؛ ولی حالا عروسک‌ها خیلی فرق کرده‌ا‌ن، مثل بچه‌های امروزی. پیش خودم فکر کردم. یه عروسک چه ویژگی‌هایی میتونه داشته باشه که برای بچه‌های امروزی جداب باشه که چشمم به این میمون بامزه افتاد. فکرشو بکنید یه روبات عروسکی می‌تونه نماینده معرفی دنیای واقعیش باشه. مثل این میمون خوشحال که میخنده، می‌خوابه، شعر می‌خونه و سر تکون میده!

مهم تر از همه اینکه چقدر این هدیه می‌تونه برای اطرافیان هیجان‌انگیز و خاص باشه! من که فکر می‌کنم بعد از دیدن این میمون بانمک چه بچه‌ها چه بزرگ‌ترها کلی ذوق می‌کنند. یه عروسک بامزه که قرار بفرستیم تو خاطره کودکی بچه‌های امروزی.

مهسا

هدیه خریدن برای بچه‌های امروزی یکی از سخت‌ترین کارهاست چرا که خودشون بهترین اسباب بازی‌ها رو دارن و هر چی میخری اصلا براشون جالب نیست و فقط چند دقیقه باهاش سرگرم میشن و بعد میزارنش کنار و میرن سراغ تبلتشون؛ اما هنوزم بعضی از اسباب بازی‌ها که اتفاقا از تکنولوژی روز هم در ساختشون استفاده شده میتونه جای بازی‌های کامپیوتری و استفاده از تبلت رو برای مدت زیادی بگیره.

ربات میمون بندانگشتی بر خلاف ظاهر کوچیک و معمولیش، اسباب بازی هیجان انگیزیه، یک میمون ظریف که دقیقا عین میمون های واقعی باهوشه و توجه کردن بهش رو بی جواب نمیزاه و عکس العمل نشون میده. این میمون مثل اسمش اندازه بند انگشته و از انگشتها آویزون میشه و میشه مثل یک بچه کوچیک اون رو کف دستات بگیری تا بخوابه. میمون با صداهایی که توی موقعیت‌های مختلف در میاره انگار واقعا داره با کودک حرف میزنه و همین خاصیت ربات بودنش میتونه فکر بچه ها رو برای ساخت و طراحی رباتهای دیگه در آینده قلقلک بده، و با همین چیزهاست که میشه فهمید بچه ها توی چه کارهایی استعداد دارند. این ربات میتونه هدیه و یا یک عیدی ماندگار برای کودک باشه، هدیه ای جالب و صد البته متفاوت.

الهام

با جوانه‌زدن برگ‌های درختان و گرم‌ترشدن هوا کم‌کم داریم به روزهای عید نزدیک می‌شیم و یکی از خاطرات بسیار جالب افراد در این روزها، عیدی گرفتن است. به ویژه بچه‌ها عیدی گرفتن را بسیار دوست دارند و از آن لذت می‌برند. از نظر من عیدی برای بچه‌ها باید هیجان انگیزو تا مدت‌ها ماندگار باشه. به همین‌خاطریک اسباب‌بازی جدید و هیجان‌انگیز می‌تونه گزینه‌ای مناسب برای این هدف  باشه و آن‌ها را حسابی  خوشحال می‌کنه! همان‌طور که به‌ نظرمی‌رسه این بچه میمون انگشتی، اختراعی جالب و مبتکرانه است. این میمون خوشحال و خوش‌خنده عاشق آویزون شدن به انگشت‌های شماست و برای این‌کار سن و سال نمی‌شناسه. این عروسک کوچولو، دم حلقه‌ای بامزه‌ای داره که با  اون می‌تونید از خیلی‌ جاها آویزونش کنید. این میمون خیلی هوشمنده به نحوی که نوازش و توجه شما را فهمیده و نسبت به اون واکنش نشون می‌ده، همچنین صداهای متنوعی داره که در مواقع مختلف می‌توانید آن‌ها را بشنوید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar عباس

    یه مشت چرت و پرت.
    نخرید.
    بدرد نمیخورن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه