«ایت» نوشته‌ی استیون کینگ سال آینده روی پرده می‌رود

۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم «ایت» (It) که اقتباسی از رمانی با همین اسم نوشته‌ی «استیون کینگ» است، اواخر تابستان سال آینده روی پرده می‌رود. فیلم‌های برجسته‌ای مثل «رستگاری در شاوشنک» (The Shawshank Redemption)، «مسیر سبز» (The Green Mile) و «درخشش» (The Shining) همه برگرفته از رمان‌های کینگ هستند. بر اساس گزارش مجله‌ی «ورایتی» (Variety) فیلم‌برداری این فیلم که ممکن است در دو قسمت پخش شود، تابستان امسال شروع می‌شود. ابتدا قرار بود «کری فوکوناگا» کارگردان فیلم موفق «جانوران بدون کشور» (Beasts of No Nation)، کارگردانی فیلم را به عهده بگیرد. اما بنا به دلایلی نشد. حالا «آندره موسیتی» (Andrés Muscietti) کارگردان فیلم ترسناک «ماما» محصول ۲۰۱۳، هدایت فیلم را به عهده گرفته است.

استیون-کینگ

«ایت» داستان گروهی از دوستان است که به «کلوب بازنده‌ها» معروفند و همه با هم با موجود شریر “ایت” پس از این که به شکل دلقک رقصان پنی‌وایز (Pennywise the Dancing Clown) ظاهر می‌شود، روبه‌رو می‌شوند. طرفداران سینمای ترس به لطف سریال دو قسمتی با نام «ایت» محصول سال ۱۹۹۰ آشنایی دارند. در این سریال کوتاه «تیم کری» (Tim Curry) نقش پنی‌وایز را ایفا می‌کرد.

«ویل پولتر» جوان، بازیگر فیلم «بازگشته» (The Revenant) قرار بود برای این اقتباس نقش دلقک را بازی کند، اما شایعات می‌گویند عقب کشیده. شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند شرکت فیلم‌سازی «برادران وارنر» (Warner Bros)، پنی‌وایز قدیمی«تیم کری» را برای نقش دلقک انتخاب کند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مایا

    با سلام
    حرفتون درسته اما این فیلم در ایران هم دیده شد و در تمام نقاط جهان طرفدارایی داشت این که یک عده شعورشون رو به حراج میزارن و قتل و … انجام میدن که تقصیر فیلم نیست مگه ما ایرانیا این فیلم رو دیدیم قتل کردیم؟پس بستگی به انسان داره و ربطی به فیلم نداره…لطفا نظرات رو مودبانه ارائه کنین!

  2. Avatar حمرخ

    الان سال ۲۰۱۷ هست فیلم ایت اکران شد بسیار فیلم بیخودی بود. اصلا نمیشود گفت که فیلم ایت ژانر ترس یا وحشت بود بلکه فیلم ایت ترکیبی از روان پریشی، جنون و ترویج جنایت و تجاوز به کودکان بود. بیخودی نیست توی آمریکا یهو یه بچه میره توی مدرسه دهها نفر را به رگبار می بنده.

  3. Avatar حمرخ

    الان سال ۲۰۱۷ هست ، فیلم “ایت” اکران شده و من دیدم. بسیار فیلم بیخودی بود. یعنی واقعا نمیشود بگوییم فیلم ژانر ترس یا وحشت. بلکه فیلم ترکیبی از روان پریشی، کودک ربایی، چندش آوری و جنون روانیِ حاکم بر فیلم بود. وگرنه کجاش میشه فیلم ترسناک یا وحشت نامید این فیلم را. خیلی خیلی فیلم خطرناکی هست این فیلم ایت، کودک ربایی،خشونت بی اندازه و جنایت را داره ترویج میکنه. بیخودی نیست که توی آمریکا یهو یه بچه میره توی مدرسه دهها نفر را به رگبار میبنده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه