ایس‌ کامبت ۷ به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن۴ رونمایی شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

روز گذشته مراسم PlayStation Experience سال ۲۰۱۵ در شهر لاس‌وگاس ایالات متحده برگزار شد. مسوولان بخش تفریحات و سرگرمی سونی در جریان این مراسم بخشی از دستاوردهای‌شان در زمینه‌ی بازی و تفریحات  الکترونیکی را که در نظر دارند طی یک سال آینده در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار دهند، نشان دادند. در این مراسم تعداد زیادی بازی برای نخستین بار معرفی شد، تریلرهای متعددی از بازی‌هایی که پیش‌تر رونمایی شده بودند نشان داده شد و چندتایی بازی هم تاریخ انتشارشان را شناختند. اما در این بین خبر رونمایی از هفتمین قسمت از مجموعه بازی‌های ایس ‌کامبت (Ace Combat) از بقیه هیجان‌انگیزتر به‌نظر می‌رسید.

سونی روز گذشته از جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های ایس کامبت با نام ایس کامبت ۷ رونمایی کرد.

اگر طرفداران سرسخت جنگنده‌ها و جنگ‌های هوایی هستید، حتما نام مجموعه بازی‌های ایس کامبت برای یک بار هم که شده، به گوش‌تان خورده است. این مجموعه بازی‌ها بیش از ۲۰ سال است که با محوریت جنگ‌های هوایی ساخته می‌شوند و در این مدت آن‌قدر پیش‌رفت داشته‌اند که در حال حاضر به‌عنوان شبیه‌سازهای پرواز جنگنده‌ها شناخته می‌شوند. سونی روز گذشته از جدیدترین قسمت از این مجموعه بازی‌ها با نام ایس کامبت ۷ رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این بازی قرار است در انحصار کنسول پلی‌استیشن۴ باشد.

هم‌چنین این بازی از تکنولوژی دوربین‌ واقعیت مجازی پلی‌استیشن (PlayStation VR) هم پشتیبانی خواهد کرد. بازی بر مبنای نسخه‌ی چهارم از موتور پایه‌ی آنریل انجین ساخته می‌شود که همین به‌تنهایی می‌تواند گرافیک بازی را تضمین کند. هم‌چنین سازنده‌های بازی گفته‌اند که برای طراحی و ساخت ایکس کامبت ۷ از تکنولوژی trueSKY استفاده شده است. تکنولوژی trueSKY به سازنده‌ها این امکان را داده تا آسمان بازی را که عمده اتفاق‌های تمام قسمت‌های ایس‌ کامبت در آن‌جا میافتد، به بهترین شکل ممکن طراحی و رندر کنند. برای بازی هر دو سناریوی داستانی و چندنفره درنظر گرفته شده است و آن‌طور که از صحبت‌های طراحان بازی برمی‌آید، با یکی از بهترین قسمت‌های ایس کامبت در طول تاریخ ۲۰ ساله‌ی این مجموعه بازی‌ها طرف خواهیم بود.

از جمله قابلیت‌های مجموعه بازی‌های ایس کامبت که دلیل اصلی محبوبیت‌اش در میان بازی‌کننده‌ها هم هست، قصه‌ی درست و درمانی است که در میانه‌ی جنگ‌های هوایی تعریف می‌کند؛ فرمولی که استودیوها و شرکت‌های دیگر خیلی تلاش کردند به آن دست پیدا کنند، اما هرگز موفق نشدند آن‌طور که باید از عهده‌ی پیاده‌سازی‌اش بربیایند. یوبی‌سافت از جمله مجموعه‌هایی بود که خیلی تلاش کرد یک بازی درست و درمان برمبنای جنگ‌های هوایی بسازد، اما هیچ‌وقت موفق نشد. حالا طراحان ایکس‌ کامبت ۷ می‌گویند که بازی جدیدشان یک بار دیگر استانداردهای قصه‌گویی این ژانر را ارتقاء خواهد داد. اطلاعات بیش‌‌تری درباره‌ی این بازی منتشر نشده است و مشخص نیست که بازی در چه تاریخی در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت. هم‌چنین نحوه‌ی استفاده از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن هم در این بازی مشخص نیست. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر حسین

    وای من عاشق این بازی ام یکی از بهترین ها در ضمینه هوا نوردیه…

  2. Avatar کامبیز

    بدون شک یکی از بهترین های پلی استیشن هست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه