ایلان ماسک: تسلا رودستر حتی سریع‌تر هم می‌شود

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این چند روز اخیر، تسلا به یک بمب خبری مهم تبدیل شده بود. تا حدی که دستاورد بزرگ این شرکت آمریکایی در رسانه‌های غیرخودرویی و دیجیتال هم بازتاب چشم‌گیری داشت و درمورد معرفی محصولات جدید مثل کامیون و رودستر الکتریکی پرداخته شد.

درمورد تسلا رودستر ادعا شده که می‌تواند شتاب صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت (۹۷ کیلومتر بر ساعت) ۱.۹ ثانیه‌ای را در کارنامه‌ی خود ثبت کند. این زمان برای یک خودروی رودستر الکتریکی بی‌نظیر است که به راحتی می‌تواند تصور ضعیف بودن ماشین‌های الکتریکی نسبت به بنزینی را از ذهن هر مخاطبی پاک کند. در همین حال و هوای محصولات جالب تسلا، ایلان ماسک در حساب توییتر خود نوشته که این شتاب برای مدل پایه‌ی رودستر الکتریکی بوده، مدل‌های بالاتر و مجهز به پکیج‌های سفارشی بیشتر، از این هم سریع‌تر هستند!

شنیدن این خبر بسیار وسوسه‌برانگیز است. مثلا تصور کنید در جمع بزرگی از خودرودوستان که با ماشین‌های اسپرت، لوکس و بنزین پر آمده‌اند، شما هم با تسلا رودستر الکتریکی فول شارژ بیایید و از پس همه‌ی آن‌ها بربیایید. البته برای تصویرسازی قشنگ گفته شده باید در یک کشور پیشرفته با زیرساخت‌های آماده‌ی ماشین‌های الکتریکی باشید. درضمن این هیجان هزینه‌ی کمی هم ندارد! قیمت پایه‌ی رودستر الکتریکی تسلا ۲۰۰ هزار دلار است که با پرداخت ۵۰ هزار دلار بیشتر می‌توانید آن را سفارش‌سازی کنید. حالا اگر تمام شرایط گفته شده را دارید، تا سال ۲۰۲۰ منتظر عرضه‌ی این شاهکار تسلا باشید.

آیا با شنیدن ویژگی‌های جدید ماشین‌های تسلا، تصورتان درمورد خودروهای الکتریکی مثبت شده یا مثل من باور دارید  که هیچ‌چیزی جای شنیدن غرش موتور حجیم آمریکایی و صدای اگزوز ماشین‌های آلمانی جذاب را نمی‌گیرد؟

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar mj

    تسلا یعنی آینده

  2. Avatar M

    حتی الانم با وجود محدود خودروهای دوموتوره هایبرید و تنفس مصنوعی،خودروهایی با تنفس طبیعی صداشون لذت بخشه،مثل لامبو که ظاهرا آخرین نسله….خودروهای الکتریکی پایانی بر یک نوستالژی لذت بخشه متاسفانه،از همین رودستر گرفته تا فرمولا E

  3. Avatar ///mahdispd

    یه صدای یه موستانگ کل اینو میخره میفروشه این تسلا ابروی ماشینای عضلانی امریکاییو برده

  4. Avatar alireza ahmadi

    اگه صدای ماشین های الکتریکی مثل ماشین های بنزینی می شد خیلی خوب بود!
    مخصوصا صدایی مثل یه ماشین بنزینی تنفس طبیعی مثل لامبورگینی
    هیچ صدایی لذت بخش تر از صدای یه ماشین تنفس طبیعی نیست

  5. Avatar بورالان

    بالاخره چه از صدای غرش موتور و اگزوز خوشمون بیاد چه نیاد، این ماشینا جای مدلای بنزینی رو میگیرن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه