ایلان ماسک درباره‌ی لباس فلزی پرنده با وزیر دفاع آمریکا صحبت کرد

۲۴ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایلان ماسک

ایلان ماسک به عنوان یک نابغه‌ی میلیاردر همیشه با «تونی استارک»، شخصیت محبوب مرد آهنین مقایسه می‌شود و خودش هم چندان از این مقایسه‌ها بدش نمی‌آید. اخیرا هم او در این زمینه شوخی جدیدی کرده که خبرساز شده است. خبرگزاری CNN چند روز پیش مقاله‌ای منتشر و در آن این سوال را مطرح کرده بود که چرا بنیان‌گذار اسپیس ایکس با وزیر دفاع دیدار کرده بود. ماسک در پاسخ به این مقاله در صفحه‌ی توییترش نوشت: “چیزی درباره‌ی یک لباس فلزی پرنده…” این‌طور که مقامان رسمی این دیدار را توصیف کرده‌اند، ماسک برای صحبت درباره‌ی «نوآوری» به پنتاگون رفته بود.

البته قطعا ایلان ماسک به دلایل مهم‌تری از مرد آهنین با مقامان پنتاگون گفتگو کرده است. وزارت دفاع علاقه‌ی زیادی به نوآوری در زمینه‌ی تکنولوژی دارد. این وزاتخانه در ماه مارس هیئت مشاوره‌ای را تشکیل داد تا در صورت لزوم از بخش خصوصی کمک بگیرد. ریاست این هیئت را هم اریک اشمیت، رییس هیئت مدیره‌ی آلفابت بر عهده دارد. این هیئت می‌خواهد ۱۲ فرد موفق و تاثیرگذار در سازمان‌های عمومی و خصوصی را به خدمت بگیرد. اما تاکنون وزارت دفاع آمریکا نام هیچ عضو جدیدی را اعلام نکرده است.

در این میان، ماسک قراردادهای خودش را با ارتش آمریکا دارد. در ماه آوریل، اسپیس ایکس با نیروی هوایی آمریکا یک قرارداد ۸۷.۲ میلیون دلاری بست تا یک ماهواره‌ی GPS را در ماه می ۲۰۱۸ پرتاب کند.

 منبع: The Verge

E3_News

????? ?????? ???? ???? ??<

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه