اینستاگرام دیگر اجازه نمی‌دهد دوستان خود را به تلگرام یا اسنپ چت بفرستید

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینستاگرام از امروز امکان ارجاع دادن دوستان مجازی (فالوئرها) به اپلیکیشن‌های ارتباطی دیگر را برداشت. این اپلیکیشن که مثل تلگرام و وایبر خدمات ارتباطی شامل متن و تبادل مدیا را ارایه می‌دهد، دیگر به کاربران‌اش اجازه نمی‌دهد که دوستان خود را از حساب‌های کاربری‌ خود در سایر اپ‌های ارتباطی باخبر و آن‌ها را در اپ‌های دیگر اضافه کنند. این ممنوعیت در حال حاضر فقط برای تلگرام و اسنپ چت ایجاد شده است.

این روزها تقریبا همه‌ی کاربران برای ارتباط با یکدیگر از بیش‌ از یک اپ ارتباطی استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها معمولا گزینه یا امکانی را فراهم می‌کنند تا کاربر بتواند دوستان‌اش را از حساب خود در سایر اپ‌ها و پلتفرم‌های ارتباطی باخبر کند و با لینکی که از حساب خودش در اپ یا سایت دیگر معرفی می‌کند، بتواند آن‌ها را به اپلیکیشن‌های دیگر هم ارجاع بدهد. به این ترتیب دامنه‌ی ارتباطی بین افراد تا حد چشمگیری گسترش پیدا می‌کند.

اینستاگرام لینک‌هایی که برای افزودن افراد به سرویس‌های دیگر باشد را پشتیبانی نمی‌کند.”

اما اینستاگرام که تحت نظر فیسبوک اداره می‌شود، اخیرا این امکان را که بتوان دوستان (فالوئرها) را به اپ دیگری ارجاع داد را از لیست خدمات‌اش حذف کرده. حالا در صورتی که کاربر بخواهد لینکی برای فرستادن دوستان‌اش به حساب خود در تلگرام یا اسنپ‌چت ارایه بدهد، با پیغام خطا مواجه می‌شود.

در این پیغام خطا که به شکل یک نوار قرمز ظاهر می‌شود، نوشته شده: “اینستاگرام لینک‌هایی که برای افزودن افراد به سرویس‌های دیگر باشد را پشتیبانی نمی‌کند.”

اینستاگرام در توضیح دلیل حذف کردن لینک ارجاع گفته: “این امکان را برداشتیم، چون اینستاگرام از ابتدا اصلا برای چنین کاربردهایی ساخته نشده بود.

ضمنا، اینستاگرام فعلا فقط ارایه‌ی لینک ارجاع به حساب‌های اسنپ‌چت و تلگرام را از دستور کارش حذف کرده اما همچنان به کاربران‌اش اجازه می‌دهد که لینک حساب‌های خود در توییتر، فیسبوک، لینکدین، پریسکوپ، یوتیوب، آی‌تونز، وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر را وارد کنند.

در نظر داشته باشید که این تغییری که Instagram ایجاد کرده، فقط برای مدت کوتاهی روی Telegram و Snapchat تاثیر می‌گذارد و آنها را متضرر می‌کند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. amir

    من نمیدونم این مارک زاکربرگ چشه اون از واتس آپ که بازکردن لینک واتس اپ مسدود کرد اینم از اینستاگرام
    این بشر روانی به خدا
    میبینه کاربراش دارن زیاد میشند حسودیش میشه میزه همرو مسدود میکنه

    1. Mamad

      دوست عزیزم با تمام احترامی که برای نظرت قائلم ولی باید بهت یادآوری کنم شما به عنوان یک شخصی که یک پیج ۱ میلیارد نفری داری حاضری مجانی لینک یکی از دوستانت ک لینک ۳۰۰ میلیونی داره و میخواد از تو سبقت بگیره رو بزاری توی پیجت و کمکش کنی؟!:|

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه