این ساعت هوشمند از دستیار صوتی آمازون پشتیبانی می‌کند

۱ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

الکسا، دستیار صوتی آمازون، بدون شک یکی از جذاب‌ترین دستیارهای مجازی‌ای است که تابه‌حال در دنیای تکنولوژی عرضه شده است. اولین حضور الکسا را در آمازون اکو (Amazon Echo) دیدیم و سپس نوبت به Amazon Dot و همچنین Amazon Tap رسید. Tap اولین دستگاهی بود که به‌وسیله‌ی آن می‌توانستیم الکسا را خارج از منزل داشته باشیم؛ اما به‌هر حال ظاهر آن شبیه به یک اسپیکر یغور است و با این‌که حمل آن دردسر چندانی ندارد، چیزی نیست که بتوانیم آن را همه‌جا همراه خود داشته باشیم تا از الکسا سوالات‌مان را بپرسیم.

CoWatch نخستین ساعت هوشمندی است که از دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا پشتیبانی می‌کند.

امروز دستگاهی معرفی شد که دیگر این مشکل را با آن نخواهید داشت. یک استارتاپ به نام iMCO ساعت هوشمندی را معرفی کرده که با دستگاه صوتی آمازون سازگار است. برای طرفداران الکسا این یک خبر هیجان‌انگیز است و جالب این‌جاست که طرزکار با آن هم دقیقا به همان شکلی است که در مورد آمازون اکو داشتیم. می‌توانید از الکسا در ساعت هوشمندی که نامش CoWatch است، بپرسید آب‌وهوای محل سکونت‌تان چطور است، تقویم‌تان را چک کنید، وضعیت سلامتی و تمرینات ورزشی‌تان را سر و سامان دهید، وسایل هوشمند منزل‌تان را کنترل کنید، با استفاده از سرویس‌های آنلاین حمل‌ونقل تاکسی بگیرید، یادداشت و فهرست کارهای روزانه‌تان را تکمیل کنید و خیلی کارهای دیگر را به انجام برسانید.

CoWatch-three

همه‌ی این کارها را می‌توانید با لمس کردن آیکون الکسا روی نمایشگر CoWatch انجام دهید؛ ساعت هوشمندی که بدنه‌ای محکم از جنس استیل ضدزنگ و سرامیک دارد. هرچند با این اوصاف و البته این‌طور که در تصاویر معلوم است، این ساعت به نظر سنگین می‌رسد اما iMCO ادعا کرده چنین نیست و CoWatch خیلی هم سبک است.

نمایشگر Super AMOLED این ساعت هوشمند، اندازه‌ای ۴۰۰ در ۴۰۰ دارد و با پردازنده‌ای دوهسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کار می‌کند. CoWatch یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌داخلی دارد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی باتری نداریم؛ اما iMCO می‌گوید با یک‌بار شارژ این دستگاه می‌تواند تا ۳۲ ساعت کار کند.

در حال حاضر ساعت هوشمند CoWatch با قیمت‌های ۲۷۹ و ۲۹۹ دلار برای دو رنگ نقره‌ای و مشکی در سایت آمازون به فروش می‌رسد و طبق اطلاعات این سایت، از دستگاه‌های داری سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ و جدیدتر و همچنین iOS نسخه‌های ۹.۰ و جدیدتر پشتیبانی می‌کند.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه