این هفته، تخفیف شگفت‌انگیز لوازم آشپزخانه را از دست ندهید

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه این هفته (۲۸ الی ۳۰ مرداد)، فروش ویژه‌ی لوازم آشپزخانه را از دست ندهید. این هفته، اقلام مختلفی از گروه  «ملزومات آشپزخانه» با تخفیف شگفت‌انگیز به فروش می‌رسند. اگر به فکر خرید لوازم پخت‌وپز، ظروف تزئینی،چای‌ساز و قهوه‌ساز، ابزار شیرینی‌پزی یا حتی حوله و دستمال آشپزخانه هستید، این هفته بهترین فرصت خرید آن‌هاست.

در جشنواره‌ «این هفته»، هر هفته تعداد زیادی از اقلام یکی از گروه‌های کالایی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، با تخفیف هیجان‌انگیز به فروش می‌رسند.

هفته شگفت‌انگیز خانم‌های خانه‌دار

اگر مدت‌هاست به فکر خرید وسایل جدید آشپزخانه هستید یا برای یکی از قفسه‌های خالی کمدتان به دنبال یک ظرف زیبا هستید یا اگر به خانه‌ی جدید نقل‌مکان کرده‌اید و وسایل جدیدی نیاز دارید این هفته فرصت مناسبی برای خرید وسایل آشپزخانه است. این هفته فرصت خوبیست برای کسانی که به دنبال خرید جهیزیه هستند تا علاوه بر مقایسه کالاها، ست زیبایی از وسایل آشپزخانه را با تخفیف ویژه خریداری کنند و در خانه تحویل بگیرند.

همین حالا کم و کسری‌های آشپزخانه را یادداشت کنید و فرصت هیجان‌انگیز «این هفته» را از دست ندهید.

هر هفته یک گروه کالایی شگفت‌انگیز

هر هفته در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه، جشنواره‌ی «این هفته» برگزار می‌شود و می‌توانید از بین ده‌ها کالا که شامل تخفیف هیجان‌انگیز شده‌اند، انتخاب کنید. این کالاها از گروه‌های کالایی مختلف فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انتخاب می‌شوند و بنابراین می‌توانید تقریبا هر چیزی در آن‌ها پیدا کنید. فرصت را از دست ندهید…

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه