ایکس‌باکس جدید به اسم Xbox One X رونمایی شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در کنفرانس دیشب مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017، این شرکت از مدل جدید ایکس‌باکس وان به اسم «ایکس باکس وان ایکس» (Xbox One X) رونمایی کرد.

ایکس‌باکس وان ایکس نام این کنسول جدید است که طبق آخرین اخبار قرار است ۲۶ آبان‌ ماه امسال وارد بازار شود.. قیمت این کنسول که پیش از این با عنوان پروژه اسکورپیو از آن یاد می‌شد ۴۹۹ دلار اعلام شد که پیش‎‌بینی‌های کارشناسان را تایید کرد. با این وجود هنوز شک و تردیدهایی وجود دارد که استقبال کاربران از این کنسول نسبتا گران به چه شکل خواهد بود، آیا این کنسول قدرتمند که قادر است مضامین ۴K را پخش کند باعث می‌شود کاربران قید ایکس‌باکس وان را بزنند و سراغ مدل جدید بروند؟ آیا ایکس باکس ایکس می‌توان صاحبان ایکس‌باکس ۳۶۰ را راضی به پذیرش تغییر دادن کنسول و ورود به نسل جدید کنسول‌های شرکت مایکروسافت کند؟ معرفی این کنسول قدرتمند چه تاثیری روی کاربران پلی‌استیشن خواهد گذاشت؟ همه این سوال‌ها در ماه‌های آینده پاسخ داده خواهند شد.

با وجود همه این ابهام‌ها باید گفت که کنسول جدید مایکروسافت بسیاری از هواداران ایکس‌باکس را هیجان‌زده کرده. انتظار می‌رود که مایکروسافت با انتشار چندین بازی ویدیویی انحصاری هم بر این هیجان بیافزاید و شرایط را برای فروش بیشتر ایکس‌باکس وان ایکس آماده‌تر کند. فقط کمی انتظار بیشتر کافی است تا کنسول قدرتمند جدید مایکروسافت وارد بازار شود و واکنش کاربران ایکس‌باکس و همچنین سایر رقبا را ببینیم.

ایکس‌باکس وان ایکس تمام بازی‌های ایکس‌باکس وان را اجرا می‌کند. تمام لوازم جانبی و تجهیزات ایکس‌باکس وان‌های مختلف به هم می‌خورند.

مشخصات کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را می‌وانید در ادامه ببینید.

  • پردازنده گرافیک: ۶ ترافلاپس قدرت با فرکانس ۱۷.۲ گیگاهرتز
  • ۱۲ گیگابایت حافظه GDDDR5
  • پهنای باند ۳۲۶ گیگابایت در ثانیه
  • HDR
  • Dolby Atmos
  • سیستم خنک کننده‌ی مایع

بازی‌های فعلی مثل Gears of War 4، Forza Horizon 3 و Final Fantasy XV و بازی‌های زیاد دیگری به صورت رایگان برای اجرا با وضوح تصویر ۴K روی ایکس‌باکس وان ایکس بروزرسانی خواهند شد.

‌‌

منبع: Vg247

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. Avatar saeed.f

    من هم که یک دستگاه دسکتاپ قدرتمند دارم هم ps و هم ایکس باکس جدید رو خریداری میکنم بازیهای انحضاریشون که روی کامپیوتر نمیاد ارزش دارن ضمن این که بازی رو معاوضه میکنم و فقط یبار پول بازی اورجینال میدم . مخضوضا کنسول جدید مایکروسافت که عالییییه وحشتناک قدرتمندهههه . لایک داری حقااا

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه