Xbox One S قدرت سخت افزاری بیشتری نسبت به مدل معمولی ندارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در لحظه‌ی شروع کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، این شرکت از مدل جدید کنسول ایکس‌باکس وان که Xbox One S یا ایکس‌باکس وان اسلیم نام داشت، رونمایی کرد. این کنسول توانایی پخش تصاویر و ویدیوها با کیفیت ۴K را دارد و به قابلیت HDR مجهز شده است. همین موضوع باعث شد تا خیلی از گیمرها فکر کنند این کنسول جدید از قدرت سخت افزاری بیشتری در مقایسه با مدل معمولی برخوردار است.

کیفیت نهایی بازی‌ها روی ایکس‌باکس وان اسلیم و ایکس‌باکس وان معمولی در یک اندازه خواهد بود و هیچ تفاوتی با هم نخواهند داشت.

حتی ایکس‌باکس وان اسلیم می‌تواند با استفاده از قابلیت HDR‌ بازی‌ها را بهتر اجرا کند که این موضوع در Gears of War 4 و Forza Horizon 3 رخ خواهد داد؛ اما «آلبرت پنلو» (Albert Penello) یکی از مدیران بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت در مصاحبه‌ای با سایت Polygon گفته:” برای اضافه کردن قابلیت ۴K و HDR‌ به مدل اسلیم نیاز به اندکی قدرت بیشتر بود، اما این قدرت بیشتر تنها برای همین ویژگی‌ها است و هیچ تاثیر دیگری در اجرای بازی‌ها نخواهد داشت. معماری کنسول اسلیم دقیقا همان معماری کنسول معمولی است؛ اما قدرت CPU و GPU این کنسول برای پردازش ۴K و HDR کمی بیشتر شده است. ما به کاربران قول می‌دهیم که کیفیت نهایی بازی‌ها روی هر دو کنسول معمولی و اسلیم به یک اندازه باشد. قابلیت‌های جدید کنسول اسلیم هیچ تاثیری روی بازی‌ها نخواهد داشت. این بازی‌ها کاملا با یک کیفیت برای دو کنسول عرضه می‌شوند و کاربران از این نظر نباید نگرانی داشته باشند.”

حتی فیل اسپنسر مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت هم گفته بود:” کنسول Xbox One S برای این طراحی نشده که بازی‌های عرضه شده را بهتر از مدل معمولی اجرا کند.”

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌

‌‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. امیرمحسن

    آقا یک سوال خودتون تو نقد گفتین بزرگی ایکس باکس برای کولینگ بهتره(سر و صدای کمتر و خنکی بیشتر)پس چرا خودش این قانونو شکست کوچیکش کرد ببخشید این کوچکی به سیستم کولینگ و صدای دستگاه صدمه نمیزنه؟

  2. Amirreza

    با سلام خدمت اقا مهندس نور دست یه سوال داشتم ایا ایکس باکس وان sهمان قابلیت های مدل قبلی خود را دارد مثل همونمنو خودش که شبیه ویندوز هستش و غیره

    1. nima

      وارد بازار که بشه متوجه میشیم من خودم به شخصه خیلی منتظر اومدنش هستم تا قدرت گرافیکی رو با پلی۴ مقایسه کنم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه