باتری هوشمند بلک اند دکر راهی بازار شد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت «بلک اند دکر» (Black and Decker) در نمایشگاه CES 2016 از باتری هوشمندی رونمایی کرد که با کمک تلفن‌های همراه هوشمند میزان باتری باقی مانده برای یک ابزار را اعلام می‌کرد. با نزدیک شدن به فصل تابستان هم افراد زیادی سعی می‌کنند که وسیله‌های مختلفی برای خودشان بسازند و به همین دلیل از ابزار برقی مختلفی استفاده می‌کنند که نیاز به باتری خواهند داشت. این شرکت هم باتری هوشمند خودش را با قیمت ۶۹ دلار آماده‌ی فروش کرده است.

این باتری هوشمند با هر ابزار ۲۰ واتی تولید شده توسط بلک اند دکر کار می‌کند؛ اما اگر از ابزارهای این شرکت استفاده نمی‌کنید، می‌توانید دریل ۷۹ دلاری Black and Decker را خریداری کنید که به صورت پیش فرض یک عدد از این باتری را هم به همراه دارد.

Black-and-Decker-Battrey-2

این باتری به انواع تلفن‌های همراه هوشمند متصل خواهد شد و میزان باتری باقی‌مانده برای دستگاه را نشان می‌دهد. همچنین کاربران به وسیله‌ی برنامه‌ای که روی گوشی خودشان نصب می‌کنند، می‌توانند مکان باتری را هم پیدا کنند. روی این محصول پورت‌های USB هم تعبیه شده تا کاربران بتوانند گوشی یا تبلت خودشان را شارژ کنند. شرکت بلک اند دکر از هم اکنون این باتری را به فروش می‌رساند و علاقه‌مندان می‌توانند آن را خریداری کنند.

‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه