اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی باتری و دامنه‌ی دید هدست هولولنز منتشر شد

۲۷ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مایکروسافت در شعبه‌ی نیویورک فروشگاه خود از تولیدکنندگان و طراحان اپلیکیشن دعوت کرد تا هدست هولولنز (HoloLens) را تست کنند. هولولنز یک عینک واقعیت مجازی است و مایکروسافت قبلا هم در یک کنفرانس که در مهر ماه برگزار کرده بود، اطلاعات جالبی از کارکرد و نحوه‌ی بازی با این هدست را به حاضران نشان داده بود. اما آن‌چه حالا قابل توجه است، نکته‌های جالبی است که درباره‌ی دامنه‌ی دید و عمر باتری هدست هولولنز از سوی مایکروسافت عنوان شده است.

«بروس هریس» (Bruce Harris)، مسوول تبلیغات مایکروسافت گفت که باتری این هدست پس از هر بار شارژ کامل در صورت حداکثر استفاده، تا ۲٫۵ ساعت و در صورت کارکرد عادی، تا ۵٫۵ ساعت کار می‌کند. از آن‌جایی که هولولنز یک دستگاه بی‌سیم است، بخشی از انرژی باتری صرف اتصال بلوتوث و وای‌فای می‌شود تا بتواند اپلیکیشن‌های موجود روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ این دستگاه را به کار بیندازد.

کیت توسعه‌ی هولولنز از ماه آینده با قیمت ۳ هزار دلار وارد بازار می‌شود.

هریس در مورد دامنه‌ی دید هولولنز این‌طور توضیح داد که مثل این می‌ماند که از یک مانیتور ۱۵ اینچی که در فاصله‌ی نیم‌ متری شما قرار دارد، به بیرون نگاه کنید. بروس هریس همچنین گفت که این هدست نسبت به تمام کیت‌های موجود در بازار، متفاوت خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های هولولنز این است که کاربران می‌توانند بین چند هدست اتصال اینترنتی برقرار کنند و چند کاربر بتوانند در آن واحد تجربه‌ی دیداری یکسانی داشته باشند. کیت توسعه‌ (devkit) هولولنز از ماه آینده با قیمت ۳ هزار دلار وارد بازار می‌شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه