بخشی از باتری‌های گلکسی S8 را یک کمپانی ژاپنی می‌سازد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ گلکسی S8

ممکن است بعضی‌ها به دلیل اتفاقی که سال گذشته برای گوشی گلکسی نوت ۷ افتاد، به باتری گلکسی S8 هم مظنون باشند. به همین دلیل سامسونگ قصد دارد تغییراتی را در زمینه‌ی منابع تامین باتری برای گلکسی S8 بدهد. به گفته‌ی روزنامه‌ی Economic Daily کره‌ی جنوبی، یکی از منابع مرتبط با صنعت موبایل ادعا کرده که سامسونگ بخشی از باتری‌های گلکسی S8 را از کمپانی ژاپنی «موراتا» (Murata Manufacturing Company) تامین خواهد کرد. کمپانی موراتا یک سازنده‌ی باتری ژاپنی است که تابستان گذشته کنترل بخش باتری سونی را هم به دست گرفت. بر اساس این گزارش، سامسونگ تولید ۲ تا ۸ درصد از کل باتری‌های مورد نیاز برای گلکسی S8 را به کمپانی‌های دیکر واگذار خواهد کرد.

بخشی از باتری‌های گلکسی S8 را کمپانی ژاپنی «موراتا» (Murata Manufacturing Company) تامین خواهد کرد.

بخش بزرگی از باتری‌ها همچنان توسط کمپانی سامسونگ SDI تولید خواهد شد. سامسونگ SDI یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی سامسونگ است که وظیفه‌ی تامین باتری برای گوشی‌های سامسونگ را بر عهده دارد. در طول اولین فراخوان سامسونگ برای جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی نوت ۷، کمپانی چینی ATL برای تولید باتری تحت فشار زیادی قرار گرفت. شاید به همین دلیل سامسونگ قصد دارد برای تولید باتری گلکسی S8 به سراغ کمپانی‌های دیگری برود. همچنین چند ماه پیش گزارش مشابهی ادعا کرده بود که LG قرار است باتری‌های گلکسی S8 را تولید کند.

در هر حال شکی نیست که گوشی سامسونگ گلکسی S8 مشکل نوت ۷ را پیدا نخواهد کرد. سامسونگ دیگر توان تحمل اشتباه مشابهی را ندارد و تضمین کرده که (با سرمایه‌گذاری ۱۲۸ میلیون دلاری) امنیت باتری‌هایش را بالا خواهد برد.

منبع: GSMArena telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه