بازدید اعضای هیات‌مدیره دیجی‌کالا از مرکز پردازش دانش

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز چهارشنبه سی‌ویکم خردادماه، هیات مدیره و سرمایه‌گذاران فروشگاه اینترنتی‌ «دیجی‌کالا» و مدیران شرکت «سرآوا» از مرکز پردازش دانش دیدن کردند.

مرکز پردازش دانش مجموعه‌ای مجهز است که مراحل ساخت و بهره‌برداری آن از تابستان سال ۱۳۹۵ با هدف افزایش رضایت‌مندی و تسریع پاسخ‌گویی به مشتریان کلید خورد.

در نتیجه‌ی تلاش‌های شبانه‌روزی انجام گرفته برای آماده‌سازی مجموعه‌ی دانش، این مرکز پردازش کالا هم‌زمان با بازدید اعضای هیات‌مدیره دیجی‌کالا رسما آغاز به کار کرد.

در دیدار روز چهارشنبه اولین جلسه‌‎ی هیات مدیره در این محل با حضور سرمایه‌گذاران و اعضای هیات مدیره دیجی‌کالا و مدیران شرکت سرآوا برگزار شد.

در این جلسه گزارشی درباره‌ی چگونگی اجرای پروژه‌‌ی بزرگ مرکز دانش ارایه شد. هم‌چنین در پایان جلسه از افرادی که به نحوی در آماده‌سازی این مرکز نقش داشتند، قدردانی به‌ عمل آمد و پس از پایان جلسه، اعضا از واحدهای مختلف مرکز دانش ازجمله بخش انبار و واحد محتوا بازدید کردند.

راه‌اندازی مرکز جدید پردازش دیجی‌کالا دستاورد‌های بی‌شماری برای مشتریان این فروشگاه اینترنتی به‌همراه خواهد داشت که از آن دست می‌توان به افزایش ظرفیت پاسخ‌گویی سفارش‌ها تا دو برابر حجم پیشین، کاهش نرخ خطا در پردازش سفارش‌ها به میزان ۷۰ درصد، افزایش سرعت پاسخ‌گویی و افزایش رضایت‌مندی مشتریان اشاره کرد.

گفتنی است پیش از این در روز پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه، مهندس محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌همراه جمعی از معاونین و همراهان، از مرکز پردازش‌ دانش بازدید کردند. در جلسه‌ای که پیش از بازدید وزیر برگزار شد؛ اعضای هیات مدیره، مدیر عامل، مدیران ارشد دیجی‌کالا و دیجی‌استایل با وزیر و همراهانش دیدار کردند و درباره‌ی مباحثی گوناگون از جمله سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای دیجی‌کالا در آینده گفت‌وگو کردند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از دیجی‌کالا را ببینید:

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    خواهشمند در مورد مرکز دانش بیشتر توضیح دهید

  2. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    آیا اعضای هیات علمی در استخدام دیجیکالا هستند یا عضو موسسه مرتبط با دیجیکالا هستند؟
    اعضای هیات علمی پروژه های پژوهشی در راستای دیجیکالا انجام میدهند؟

    اگر مقداری از توان علمی که در پس سامانه و شرکت دیجیکالا وجود دارد توضیح بدهید متشکر میشوم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه