بازرگانی بانیان الکترونیک نماینده رسمی لوازم خانگی میدیا در ایران شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گروه میدیا طی مراسمی که در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۵ با حضور خبرنگاران در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، بازرگانی بانیان الکترونیک را رسما به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی برند میدیا اعلام کرد. میدیا از این پس یخچال و فریزر، لوازم آشپزی بزرگ و کوچک، مایکروویو، کولرهای آبی پرتابل و پنکه، آبسرد کن و جاروبرقی خودش را با ضمانت بانیان راهی بازار کشور خواهد کرد.

در این مراسم شهریار امیری رییس هیئت مدیره بازرگانی بانیان از میدیا به عنوان شرکتی بزرگ با طیف وسیعی از محصولات یاد کرد که توان بالایی در زمینه‌ی پاسخگویی به بازار بزرگ لوازم خانگی ایران دارد. وی همچنین درباره محصولات انتخاب شده این برند برای ورود به بازار ایران بر اینکه نکته تاکید کرد که در گزینش محصولات، هم به لحاظ کیفیت و هم تنوع مدل‌ها، نهایت تلاش بر برآورده کردن نیاز‌های مصرف کننده‌‌های ایرانی است.

 

میدیا یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های لوازم خانگی در دنیا به حساب می‌آید در کشورهای مختلف فعالیت می‌کند. در حال حاضر میدیا ۲۱ کارخانه در کشورهای مختلف و ۲۶۰ انبار و مرکز حمل و نقل در سراسر دنیا دارد. این شرکت که بیش از ۵۰ سال است که در حوزه فعالیت می‌کند نزدیک بر ۲۲ میلیارد دلار درآمد داشته است.

در ادامه‌ی این مراسم الویس یانگ مدیر کل منطقه‌ای میدیا در خاورمیانه از ایران به عنوان به عنوان یک بازار مهم در منطقه یاد کرد و گفت:” همکاری میدیا با شرکت بانیان  می‌تواند در جهت رضایت مشتریان ایرانی گام موثری باشد.”

Midea-23

در بخش دیگری از این مراسم واحد تخصصی خدمات پس از فروش بانیان معرفی شد. این واحد عهده دارد کلیه خدمات نصب، تعمیر و ارائه قطعات و ملزومات لوازم خانگی میدیا در کنار کولرهای گازی این شرکت است و حال حاضر با بیش از ۳۴۰ نماینده‌ فعال در سراسر کشور پشتیبان مشتریان است.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه