تیم شیفر بازی‌های ماجرایی کلاسیک‌اش را بازسازی می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در طول مراسم PlayStation Experience دیشب، استودیوی بازی‌سازی دابل‌فاین، خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Day of the Tentacle داد. این بازی که در سبک ماجراجویی اشاره و کلیک ساخته شده، قرار است در مارس سال ۲۰۱۶ میلادی (اسفند تا فروردین سال آینده)، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن ویتا و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

دو بازی Day of the Tentacle و Full Throttle از عناوین مهم عصر طلایی بازی‌های ماجراجویی هستند.

استودیوی بازی‌سازی دابل‌فاین، در کنار رونمایی از تاریخ عرضه‌ی Day of the Tentacle Remastered هم‌چنین از بازسازی یکی دیگر از عناوین ماجرایی قدیمی ساخته‌ی این شرکت خبر داد. طبق گفته‌ی دابل‌فاین، بازی Full Throttle هم برای پلی‌استیشن۴ و پلی‌استیشن ویتا بازسازی خواهد شد.

بازی Full Throttle Remastered قرار است طراحی‌هایی کاملا جدید و تصاویر پس‌زمینه‌ای با وضوح تصویر بالا داشته باشد. هر فریم انیمیشن‌های این بازی ماجراجویی قدیمی، قرار است دوباره توسط دست رنگ‌آمیزی شوند. موسیقی و صدای بازی هم با کیفیت بالاتری بازسازی خواهد شد.

FullThrottle

بازی Full Throttle در سال ۱۹۹۵ عرضه شده و یک بازی ماجراجویی کلاسیک است.

دابل‌فاین خبر دیگری هم داشت. این استودیو بازی جدیدی به اسم Psychonauts in The Rhombus of Ruin را مختص هدست واقعیت مجازی PlayStation VR رونمایی کرد. قرار است این بازی جدید، شماره‌ی اول بازی Psychonauts را به قسمت دوم‌اش متصل کند.

می‌توانید در ادامه تریلری از بازسازی Day of The Tentacle ببینید. این بازی در سال ۱۹۹۳ عرضه شده و به عنوان یکی از بهترین و خنده‌دارترین عناوین ماجراجویی شناخته می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کلیپ کوتاه زیر را هم که مربوط به بازی Psychonauts جدید است. دابل‌فاین با عکس روی نشریه‌ی تایم و سازنده‌ی Oculus شوخی کرده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فرزاد شریف زاده

    تصویر Full Throttle من رو برگردوند به ۲۰ سال پیش که با اشتیاق cd این بازی رو از خارج تهیه کرده بودم. یه سیستم ۳۸۶SX داشتم که به ۴۸۶DX ارتقاش دادم. فکر کنم ۴ مگ رم داشتم و ۵۱۲ مگ ظرفیت هاردم بود و اون موقع کامپیوتر خیلی به روزی حساب میشد!!! CD-Rom سیستم ۱x speed بود. این بازی در اون زمان عالی بود. واقعا معرکه بود. بارها و بارها از ابتدا تا انتها بازیش کردم. داستان فوق العاده جالبی داشت و در عین حال اتفاقات زیادی توی بازی میفتاد. با کاراکترها صحبت میکرد، در عین حال اکشن و بزن بزن هم زیاد داشت خصوصا تو صحنه های موتورسواریش. اما قسمتهای معمایی سختی هم داشت که گاها خیلی وقت می برد.تو این صحنه هم چند تا سوال باید از کافه دار بپرسیم و بعد بزنیمش تا طرف رو لو بده.چقد جالبه که با دیدن عکس روجلد CD حتی صدای موتورش تو گوشم زنده شد. آخر داستان هم مثل فیلمای کلاسیک وسترن، یه گنگستر تنها بود که سوار موتور Harley-Davidsonش میشد، همه چیو رها میکرد و میرفت D:
    یه مکته جالب بازی اینکه وقتی تمام میشد، مثل فیلما اسامی سازندگان رو صفحه میومد و حدودا بیش از ۳۰ دقیقه موسیقی خوب که بیش از ۴-۵ ترک مختلف سبک هوی-متال بود پخش میشد که عالی بود.
    ممنون از این خبر…. خیلی برایم نوستالژیک و جالب بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه