بازسازی GTA: Vice City خاطرات گذشته را زنده می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بازی‌های ویدیویی حتی پس از اینکه حسابی اسباب سرگرمی و لذت طرفداران‌شان را فراهم می‌کنند، به هیچ وجه کنار گذاشته نمی‌شوند. طرفداران بازی‌ها خودشان دست به کار می‌شوند و برای بازی‌ها دستکاری یا همان ماد می‌سازند یا حتی با استفاده از بازی‌های محبوب‌شان، دست به تولید فیلم می‌زنند. به همین دلیل است که برای مثال صدها هزار دستکاری فقط برای اسکایریم ساخته شده است و بیشتر آن‌ها را که می‌بینیم، واقعا سازنده‌های‌شان را تحسین می‌کنیم. اخیرا بازی‌کننده‌ها خودشان ویدیویی ساخته‌اند که بازسازی محبوب‌ترین جی‌تی‌ای تاریخ را با گرافیک بالاتر و صحنه‌های جدیدتر نشان می‌دهد؛ بازی‌کننده‌ها خودشان GTA: Vice City را بازسازی کرده‌اند.

چیزی که در ویدیوی ساخته شده جلب توجه می‌کند، استفاده از استایل کارگردانی «مکس پین ۳» است.

البته این بازسازی همانطور که گفتیم، یک ویدیوی انیمیشنی است. اگر دیجی‌کالامگ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید، احتمالا در قالب مجموعه پست‌های «در چنین روزی» دیده‌اید که چند روز پیش، سالگرد ۱۴ سالگی بازی Vice City بود.

ویدیوی ساخته شده، واقعا کاری می‌کند که دل‌مان بخواهد شرکت بازی‌سازی راک‌استار گیمز، Vice City را با گرافیک بالاتر و صحنه‌های دوباره کارگردانی شده، بازسازی کند.

چیزی که در ویدیوی ساخته شده جلب توجه می‌کند، استفاده از استایل کارگردانی «مکس پین ۳» است. ویدیوی ساخته شده، از کات‌هایی به سبک و سیاق مکس پین ۳ استفاده می‌کند و حتی مثل این بازی، روی صفحه دیالوگ‌ها را می‌نویسند.

می‌توانید در ادامه، ویدیوی بازسازی GTA Vice City را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. amirhosein

    واقعا یادش بخیر ولی چیزی که مهمه اینه که…
    هیچکی نمیتونه CJ رو بزنه:)))

  2. Mr.Wolf

    یادش به خیر !!!!!!!!!

  3. مهدی

    شرکت رو اشتباهی” شرک” نوشتید

  4. فرخ کاردان

    یادش بخیر! یه ماموریت داشت باید با یه هلیکوپتر RC بمب جا به جا میکردی، که شک ندارم خود شیطان این مرحله رو ساخته! مگه سخت بود! 🙂

    1. Jack

      خیلی سخت بود! هی بمبو باس بر میداشتی میبردی تو ساختمون

      1. ehsan

        اخ اخ گفتی.اصن یه لحظه گفتی یادم اومد و اعصابم خورد شد.چقدر سخت بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه