بازیکن حرفه‌ای Overwatch قرارداد ۱۵۰ هزار دلاری امضا کرد

۱۶ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا لازم نیست به شما از محبوبیت بسیار بالای تورنمنت‌های بازی بگوییم، تورنمنت‌هایی که به اندازه‌ی مسابقات ورزشی بزرگ طرفدار پیدا کرده‌اند. در حال حاضر شبکه‌های تلویزیونی ورزشی دنیا، به پخش زنده‌ی مسابقات بازی‌های ویدیویی روی آورده‌اند. تیم‌های مختلف بازی‌ها هم برای جذب بازیکن با یکدیگر مشغول رقابت هستند. کار به جایی رسیده است که یکی از از بازیکنان «اورواچ» (Overwatch) اخیرا توانسته در نتیجه‌ی رقابت دو تیم، قراردادی سنگین امضا کند.

جی وون Jay Won اخیرا قراردادی با رقم درآمد ۱۵۰ هزار دلار با تیم NRG امضا کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری ESPN، «جی وون» (Jay Won) اخیرا قراردادی با رقم درآمد ۱۵۰ هزار دلار امضا کرده است. رقم دریافتی جی وون از حداقل حقوق تنظیم شده برای لیگ اورواچ (یعنی ۵۰ هزار دلار)، صد هزار دلار بیشتر است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که جی وون فقط ۱۷ سال دارد.

این رقم به خاطر دعوای بین دو تیم NRG و Cloud9 است. این تیم هر دو به دنبال جذب جی وون بودند و به خاطر همین موضوع، پیشنهادی که به این بازیکن داده بودند ۵۰ هزار دلار بالاتر رفت. در نهایت تیم NRG توانست جی وون را به سمت خودش بکشاند و چون این بازیکن کمتر از ۱۸ سال سن داشت، مادرش قرار داد او را امضا کرده است.

به اضافه‌ی حقوق سالانه‌ی ۱۵۰ هزار دلاری، جی وون هم‌چنین تمام مزایای بازیکنان لیگ اورواچ یعنی بیمه‌ی درمانی، حقوق بازنشستی و حداقل ۵۰ درصد جوایز مسابقات را دریافت خواهد کرد. تیم NRG حتی برای قهرمانی فصل اول ۳.۵ میلیون دلار جایزه‌ی اضافه برای اعضای تیم در نظر گرفته است.

منبع: Engadget

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar آریا

    اگه اینقدری این بازی میکرد که گیمر حرفه ای بشه ما بازی میکردیم اول که هیچی نمیشدیم دوم اینکه ۱۰۰ تا حرف هم میشنیدیم !

  2. Avatar پویا

    اعتراف صادقانه: حسادت شدید، افسوس، افسردگی، عصبانیت و ناامیدی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه