بازیگر نیتن دریک: مارک والبرگ به درد فیلم آنچارتد نمی‌خورد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«نولان نورث»، بازیگر شخصیت «نیتن دریک» در مجموعه بازی‌های آنچارتد، بارها گفته است که علاقه دارد خودش نقش دریک را فیلم آنچارتد بازی کند؛ با این حال، به نظر می‌رسد تا زمانی که ساخت این فیلم شروع شود، نولان نورث آن‌قدر پیر شده باشد که بتواند نقش «سالی» (Sully) را به جای دریک بازی کند.

شنیده‌ایم که نقش نیتن دریک را به کریس پرت پیشنهاد کرده بودند، اما او نقش را رد کرده بود.

نولان نورث به خبرگزاری Daily Star گفته است: “نقش را خودم می‌خواستم، البته ده سال پیش که ۳۴ یا ۳۵ سال‌ام بود؛ اما خیلی طول‌اش داده‌اند. کسانی که فیلم‌نامه‌ی آنچارتد را دیده‌اند، می‌گویند که شبیه به «ایندیانا جونز» و «گنجینه‌ی ملی» است. فیلم هنوز خیلی کار دارد و فکر می‌کنم درست کردن‌اش زیاد طول بکشد.”

نورث می‌گوید که نمی‌خواهد در فیلم برای مثال حضور افتخاری داشته باشد: “نمی‌خواهم کسی باشم که وارد صحنه می‌شود و گوید: نوشیدنی‌تان آقای دریک.”

بازیگر نیتن دریک هم‌چنین از این موضوع که شاید قرار باشد «مارک والبرگ» نقش دریک را بازی کند، راضی نیست. نولان نورث می‌گوید: “به نظر من او به دریک نمی‌خورد. گزینه‌ی بهتر «کریس پرت» است. او شکننده است، بامزه است، از آن مدل قهرمان‌ها است که پوزخندی به به لب دارد و اعتماد به نفس هم دارد.”

Chris_Prat_GotG

نولان نورث با اشاره به فیلم «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) درباره‌ی کریس پرت می‌گوید: “آن صحنه‌ای که می‌گوید I’m Starlord، دقیقا از صحنه‌های دریک‌ای است.” شنیده‌ایم که نقش نیتن دریک را به کریس پرت پیشنهاد کرده بودند، اما او نقش را رد کرده بود.

با تمام این اوصاف، خود نولان نورث هم با ساخت فیلم آنچارتد چندان موافق نیست. او معتقد است که بازی‌ها، خودشان آن‌قدر سینمایی هستند که نیازی نباشد از روی آن‌ها فیلم بسازند.

آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های آنچارتد، به تازگی عرضه شده و توانسته است به یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی تبدیل شود.

منبع: IGN.com

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Sina

    واقعا نمیفهمم چه اسراریه یه فیلم بد از روی یه بازی خوب بسازن واقعا هالیوود دیگه تعطیل شده

  2. Avatar امیررضا

    وقتی برای اولین بار آنچارتد ۲ رو تو PS3 به آخر رسوندم،به خودم گفتم دیگه تو عمرم امکان نداره همچین بازی رو ببینم
    فک کنم درست گفتم این بازی بهترین بازیه جهانه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه