این بازی‌های موبایل را از دست ندهید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه

اگر به دنبال یک بازی جدید برای گوشی‌های آیفون و پلتفرم‌های اندروید هستید، بهتر است نیم‌نگاهی به عنوان‌های زیر داشته باشید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که اکثر این بازی‌ها رایگان نیستند و باید آن‌ها را خریداری کنید؛ اما قطعا تجربه‌ی خوبی را به شما منتقل می‌کنند و از آن‌ها لذت خواهید برد. این بازی‌ها شامل عنوان‌های استراتژیک، معمایی، رانندگی و حتی بازی‌های معمولی می‌شوند و به همین دلیل همه می‌توانند عنوان دلخواه خودشان را تجربه کنند.

Space Marshals 2

قیمت: ۶ دلار

سبک: تیراندازی

iOS-Download

بازی Space Marshals 2 یک عنوان تیراندازی در سبک بالا به پایین (Top-Down) است که با ویژگی‌های جالبی همراه شده. این بازی ترکیبی از ویژگی‌های عملی-تخیلی با دنیای غرب وحشی است. در کنار المان‌های اکشن، ویژگی‌های مخفی‌کاری هم در آن دیده می‌شود. در این بازی باید تاتکتیک‌های جدیدی برای پیشرفت در مراحل مختلف داشته باشید.

Riptide GP: Renegade

قیمت: ۳ دلار

سبک: رانندگی

iOS-Download Google_Play_Download_Button

مجموعه بازی‌های The Riptide GP از جمله بازی‌های محبوب موبایلی به حساب می‌آیند. گرافیک بسیار خوبی دارند و سبک رانندگی آن‌ها هم مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. اکنون نسخه‌ی جدید این بازی‌ها با نام Riptide GP: Renegade منتشر شده که باز هم گرافیک خیلی خوبی پیش روی گیمرها قرار می‌دهد و المان‌های جدیدی به آن اضافه شده که بازی را منحصر به فرد کرده‌اند. کنترل بازی خیلی راحت‌ است و مضامین خرید درون برنامه‌ای هم ندارد. این عنوان برای گیمرهای حرفه‌ای موبایل هیجان انگیز خواهد بود.

‌‌‌‌

Siralim 2

قیمت: ۵ دلار

سبک: نقش آفرینی

iOS-DownloadGoogle_Play_Download_Button

اگر به بازی‌های قدیمی نقش آفرینی علاقه‌ داشته باشید، قطعا بازی Siralim 2 مورد توجه شما قرار می‌گیرد. قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و می‌توانید به شکل‌های مختلف با دشمنان مبارزه کنید. پیدا کردن آیتم‌های کمیاب هم باعث می‌شود که بتوانید قلعه‌ی خودتان را بروزرسانی کنید و قدرت ارتش‌تان را افزایش دهید. همچنین می‌توانید جادوها و آیتم‌های مختلفی بسازید.

Nightgate

قیمت: ۳ دلار

سبک: معمایی

iOS-Download

بازی در سال ۲۳۹۸ رخ می‌دهد که جنگ بزرگی در دنیا رخ داده است. هوش مصنوعی و شبکه‌های کامپیوتری که به عنوان Nightgate شناخته می‌شوند، زندگی روی سیاره‌ی زمین را از بین برده‌اند. شما در این بازی باید با هوش مصنوعی رقابت کنید. وارد شبکه‌های کامپیوتری می‌شوید و ۵۰ مرحله‌ی مختلف و سخت را پشت‌سر می‌گذارید.

FarmVille: Tropic Escape

قیمت: رایگان

سبک: شبیه ساز

iOS-DownloadGoogle_Play_Download_Button

در بازی FarmVille: Tropic Escape می‌توانید سرزمین ساحلی مخصوص خودتان را بسازید و آن را گسترش دهید. اگر به بازی‌های شبیه‌ساز و مدیریتی علاقه‌دارید، این عنوان نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند. باید کارهای زیادی انجام دهید و سرزمین‌ خودتان را به بهترین شکل آباد کنید.

Cartoon Network’s SuperStar Soccer: Goal

قیمت: ۳ دلار

سبک: ورزشی

iOS-DownloadGoogle_Play_Download_Button

یک بازی فوتبال فانتزی که شخصیت‌های کارتونی جالبی دارد. شخصیت‌های این بازی از کارتون‌های Adventure Times،‌Steven Universe و کلی کارتن دیگر انتخاب شده‌اند. تمام ویژگی‌های یک فوتبال هیجان‌انگیز هم در این عنوان وجود دارد و هر شخصیت هم از قابلیت‌ها و قدرت‌های مخصوص خودش استفاده می‌کند.

 soccer1

‌‌‌‌‌
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar anae

    شما عالی هستید !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه