بازی‌های Nintendo Switch محدودیت ۱۶ گیگابایتی دارند

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز صبح بعد که از مقدار حافظه‌ی اصلی کنسول Nintendo Switch برای‌تان گفتیم. با اینکه نینتندو خودش مشخصا اصلا از کنسول خود صحبت نکرده است، منابع مختلفی از سخت‌افزار این کنسول گفته‌اند. برای مثال شنیده‌ایم که Switch چهار گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. خبر جدیدی منتشر شده که به مقدار حافظه‌ی کارتریج‌های بازی این کنسول جدید نینتندو اشاره می‌کند.

ظرفیت کارتریج‌های کنسول Switch به این دلیل مهم است، که بازی‌های امروزی حجم‌هایی بسیار بیشتر از این مقدار دارند.

برخلاف کنسول‌های پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و حتی Nintendo Wii U، کنسول جدید Switch یک کنسول خانگی است و مثل نینتندو ۳DS و پلی‌استیشن ویتا، به جای دیسک‌های بازی از کارتریج استفاده می‌کند. طبق خبر جدید، این کارتریج‌ها به صورت عادی ۱۶ گیگابایت حافظه دارد.

ظرفیت کارتریج‌های کنسول Switch به این دلیل مهم است، که بازی‌های امروزی حجم‌هایی بسیار بیشتر از این مقدار دارند. بازی‌های جدید به طور معمول حجم‌هایی نزدیک به ۴۰ تا ۵۰ گیگابایت دارند؛ طوری که نمی‌دانیم اگر نینتندو کنسول خودش را به عنوان یک کنسول خانگی و حرفه‌ای معرفی می‌کند، چگونه می‌خواهد از شرکت‌های بازی‌سازی بخواهد تا بازی‌های جدیدشان را روی Switch عرضه کند.

nintendo-switch-karen

در تریلر رونمایی از کنسول Switch می‌بینیم که بازی Skyrim: Special Edition روی این کنسول اجرا شده است. این بازی روی کنسول‌های نسل جدید، ۲۰ گیگابایت فضا اشغال می‌کند و اگر این بازی قرار است روی Switch عرضه شود، احتمالا از بخشی از آن، مثل کیفیت بافت‌ها، زده شده است.

قرار است در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ میلادی، نینتندو رسما اطلاعات مربوط به Switch را منتشر کند.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سعید

    هر چی نگاش میکنم شبیه یه کنسول بازی حرفه ای نیست.انگار واسه بچه ها ساختنش

  2. Avatar سام

    ندیده میگم باز این شکست میخوره همون داستان ویتا میشه البته ویتا شکست یا حذف نشده بلکه محدود شده خوب شرکتهای گیم میان میبینند نمی تونند برای سوییچ بازیهاشون رو محدود یا فریم ریت و…درنتیجه با مشکلات مواجه می شوند و خود به خود کمرنگ و کمرنگتر می شوند

    پس سویچ هم محدود ساپورت میشه و همین فروشش رو پایین میاره و در نتیجه از رقبا جا میمونه! و بعدش لغت شکست براش درک میشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه