بازی‌کننده‌های Overwatch به ۳۵ میلیون نفر رسید

۲۵ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تعداد بازی‌کننده‌های اورواچ (Overwatch) به ۳۵ میلیون نفر رسیده است. شرکت بازی‌سازی بلیزارد این خبر را دیروز اعلام کرد. سازنده‌ی اورواچ در یک پیغام از گیمرها تشکر کرده است. با این حال، جزییات بیشتری در این باره اعلام نشده.

World of Warcraft شش سال پس از عرضه‌ی خود توانسته بود ۱۲ میلیون بازی‌کننده برای خود پیدا کند.

بازی Overwatch در اردیبهشت ماه سال گذشته وارد بازار شد. در زمان عرضه‌ی بازی هم Overwatch توانست موفقیت بزرگی کسب کند و همان ابتدای کار، ۷ میلیون نفر بازی‌کننده داشته باشد. این رقم در مدت زمان کمی به ۱۰ میلیون نفر رسید. بلیزارد در اردیبهشت ماه سال جاری، یعنی یک سال پس از عرضه‌ی بازی، اعلام کرد که اولین اکشن اول شخص آن‌ها ۳۰ میلیون نفر بازی‌کننده دارد.

با اینکه شرکت بازی‌سازی «اکتیویژن بلیزارد» مجموعه‌های بسیار بزرگی دارد، ولی Overwatch سریع‌ترین بازی مجموعه‌ی جدید این شرکت بود که توانست به ارزشی میلیارد دلاری دست پیدا کند.

رقم ۳۵ میلیون نفر اصلا کم نیست. بزرگترین بازی بلیزارد، یعنی «دنیای وارکرفت» (World of Warcraft) شش سال پس از عرضه‌ی خود توانسته بود ۱۲ میلیون بازی‌کننده برای خود پیدا کند.

Overwatch یک اکشن اول شخص آنلاین است که گیمرها در آن از بین تعداد زیادی قهرمان با قابلیت‌های مختلف، یکی را انتخاب و در مقابل یکدیگر بازی می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با بازی می‌توانید نیم نگاهی به نقد و بررسی Overwatch بیاندازید.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar m

    سلام
    قضیه لیگ اورواچ چیه فقط برای شهر های خاصیه یا ایرانی ها هم میتونن شرکت کنن؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه