بازی بتمن: بازگشت به آرکام تاخیر خورد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در حالی که قبلا گفته شده بود بازی «بتمن: بازگشت به آرکام» (Batman: Return to Arkham) ماه آینده برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ راهی بازار می‌شود، شرکت وارنر این بازی را به تاخیر انداخت.

بازی Batman: Return to Arkham تا زمان نا مشخص تاخیر خورد.

بازی بتمن: بازگشت به آرکام، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی دو بازی Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City بود که قبلا برای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ راهی بازار شده بودند. این دو بازی با تمام مضامین اضافی که برای آن‌ها عرضه شده بود، برای کنسول‌های نسل حاضر در حال ساخت بودند که عرضه‌ی آن‌ها به یک‌باره با تاخیر مواجه شد.

شرکت وارنر دراین‌باره گفت:” پس از بررسی روند تولید این بازی، تصمیم گرفتیم که تاریخ انتشار آن را عقب بیانداریم تا استودیوی Virtuous Games زمان کافی برای ارایه‌ی یک تجربه‌ی خوب از بتمن به علاقه‌مندان داشته باشد.”

«استیو گریسون» (Steve Grayson) از استودیوی وارنر با اعلام این خبر در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:” ما تاریخ عرضه‌ی جدیدی برای این بازی اعلام نمی‌کنیم تا مطمیئن شویم روند تولید بازی به خوبی پیش می‌رود و نسخه نهایی می‌تواند تجربه‌ی خوبی را به گیمرها منتقل کند.”

بازی بتمن: بازگشت به آرکام با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 در حال ساخت است و با قیمت ۴۹.۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید برخی از عکس‌های منتشر شده از این عنوان را ببینید:

Batman Arkham Knight

‌‌

منبع: Gematsu

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه