بازی بعدی سازندگان آلن ویک و کوانتوم بریک به PS4 هم می‌آید

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی ۵۰۵ Games خبر از عقد قراردادی با استودیوی بازی‌سازی «رمدی» (Remedy Entertainment) داده است. بازی بعدی استودیوی رمدی با همکاری ۵۰۵ Games ساخته و روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

رمدی گفته که Project 7 عمیق‌ترین مکانیک‌هایی که تا به حال در یک بازی رمدی دیده‌اید را در خودش جای خواهد داد.

استودیوی بازی‌سازی رمدی، خالق مجموعه بازی‌های «مکس پین» است. این استودیو هم‌چنین بازی‌های «آلن ویک» و «کوانتوم بریک» را ساخته است.

قرار است شرکت بازی‌سازی ۵۰۵ Games با بودجه‌ای ۷.۷۵ میلیون یورویی به ساخت بازی بعدی استودیوی رمدی کمک کند. البته این رقم، تمام بودجه‌ی ساخت بازی نخواهد بود و استودیوی رمدی خودش در حال حاضر چند وقتی است که مراحل توسعه‌ی بازی بعدی‌اش را شروع کرده.

بازی بعدی استودیوی رمدی فعلا با اسم رمز Project 7 شناخته می‌شود. این بازی با استفاده از موتورپایه‌ی Northlight خود رمدی ساخته می‌شود و قرار است یک اکشن سوم شخص سینمایی باشد. رمدی گفته است که این بازی جدید، دنیا و قصه‌ی جدید خودش را هم خواهد داشت.

رمدی گفته که Project 7 عمیق‌ترین مکانیک‌هایی که تا به حال در یک بازی رمدی دیده‌اید را در خودش جای خواهد داد. این بازی هم‌چنین داستانی درگیرکننده خواهد داشت و تجربه‌ای طولانی خواهد بود.

با اینکه انتظار نداریم بازی بعدی استودیوی رمدی را به این زودی‌ها ببینیم، اما به نمایشگاه E3 چشم می‌دوزیم.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. suda

    epic games،Bungie، و حالا هم remedy…واقعاً شاید بهتر بود اون توصیه ها رو ترجمه میکردید و برای ماکروسافت میفرستادید…از تون یه دلخوری هم دارم..code vein توسط Bandai Namco(ناشر dark souls) معرفی شدولی هیچ خبری ازش تو سایت تون نیست.این سوال برام پیش میاید که خبر ها رو انتخاب میکنید؟البته قصد بی احترامی نداشتم ها امیر خانD:

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه