[E3 2016] سازندگان مکس پین و الن ویک، روی دو بازی جدید کار می‌کنند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «رمدی» (Remedy) سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «مکس پین» (Max Payne) و «الن ویک» (Alan Wake) که مدتی پیش هم عنوان «کوانتوم بریک» (Quantum Break) را برای ایکس‌باکس  وان راهی بازار کردند، در حال ساخت دو بازی جدید هستند.

هیچ کدام از دو بازی جدید استودیوی رمدی، دنباله‌ی مجموعه بازی‌های الن ویک نیستند.

پس از گذشت دو ماه که از عرضه‌ی بازی کوانتوم بریک می‌گذرد، استودیوی رمدی اعلام کرد که روی دو پروژه‌ی جدید کار می‌کند. این استودیو در حال حاضره به دو گروه تقسیم شده که هر کدام آن‌ها یک بازی جدید می‌سازند. تیم جدید استودیوی رمدی در حال حاضر روی طرح‌های اولیه‌ی یک بازی جدید کار می‌کند که در آینده به یکی از پروژه‌های اصلی این استودیو تبدیل خواهد شد.

مسئولان استودیوی رمدی درباره‌ی بازی جدید گفته‌اند:” بی‌صبرانه منتظر لحظه‌ای هستیم که بتوانیم پروژه‌ی جدید خودمان را به علاقه‌مندان نشان دهیم؛ اما تجربه به ما آموخته که باید صبر کنیم و زمانی بازی جدید را معرفی کنیم که همه چیز به خوبی آماده شده باشد. به همین دلیل انتظار نداشته باشید که بازی جدید ما در E3 امسال یا حتی Gamescom آینده معرفی شود.”

emedy-lobby

البته این استودیوی بازی‌سازی اعلام کرد که هیچ کدام از بازی‌های جدیدش قسمت بعدی مجموعه بازی‌های الن ویک نیستند. این استودیو روی پروژه‌ی متفاوت و جدیدی کار می‌کند که همانند بازی الن ویک از نظر داستان‌سرایی نظر گیمرها را به سمت خودش جلب خواهد کرد.

استودیوی بازی‌سازی رمدی بیش از ۲۰ سال است که بازی‌های سطح بالا تولید می‌کند. این استودیو با ساخت دو قسمت اول مجموعه بازی‌های مکس پین به شهرت دست پیدا کرد و پس از سال‌ها بازی الن ویک را برای ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه کرد. موفقیت الن ویک باعث شد همکاری این استودیو با مایکروسافت بیشتر شود و آن‌ها بازی کوانتوم بریک را برای ایکس‌باکس وان عرضه کردند.

Quantum-Break-1

عنوان کوانتوم بریک در مدت زمان کمی به پرفروش‌ترین بازی جدید مایکروسافت در نسل هشتم تبدیل شد و توانست نظر بازی‌کننده‌ها را به سمت خودش جلب کند. در حالی که رمدی گفته بازی جدیدش در E3 امسال حضور ندارد، امیدواریم که مایکروسافت به عنوان یک سورپرایز تیزری کوتاه از این عنوان منتشر کند.

‌‌‌‌

منبع: AGD

‌‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌‌

 
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Smash

    سم لیک (Sam Lake) استادِ استاداست!
    کوجیما پوجیما و… چی هستن اصلاً !؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه