بازی جدید خالق God of War اردیبهشت عرضه می‌شود

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«دیوید جفی»، خالق مجموعه بازی‌های «خدای جنگ» و «فلز در هم تنیده» (Twisted) یک استودیوی بازی‌سازی مستقل برای خودش دست و پا کرده است؛ استودیوی که آن‌قدر اسم‌اش سخت است که حتی نمی‌خواهیم برای نوشتن‌اش تلاش کنیم. این استودیوی بازی‌سازی، یک اکشن سوم شخص جدید به اسم Drawn to Death ساخته است؛ عنوانی که یک اکشن چند نفره‌ی آنلاین است و به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد تا از بین چند قهرمان، یکی را انتخاب کنند. سونی تاریخ عرضه و قیمت بازی Drawn to Death را مشخص کرده است.

بازی Drawn to Death در داخل دفترچه‌ی یک دانش آموز دبیرستانی اتفاق می‌افتد.

بازی Drawn to Death در ابتدا در مراسم PlayStation Experience سال ۲۰۱۴ رونمایی شده بود. این بازی در داخل دفترچه‌ی یک دانش آموز دبیرستانی اتفاق می‌افتد و از نظر هنری، بسیار زیبا طراحی شده است. در حالی که قرار بود بازی Drawn to Death در ابتدا مجانی عرضه شود، سونی قیمت ۲۰ دلار را روی آن گذاشته است.

DavidJaffee

بازی جدید دیوید جفی شش شخصیت قابل بازی دارد، ۲۶ اسلحه‌ی متفاوت در بازی قرار داده شده است و طبق گفته‌ی جفی، شش حالت مختلف بازی هم تجربه‌ی بازی کردن Drawn to Death را متنوع می‌کند.

می‌توانید در ادامه، ویدیوی معرفی بازی را ببینید. بازی Drawn to Death در روز چهارم ماه آوریل برای پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه