بازی جدید Bandai Namco در گیمزکام ۲۰۱۶ معرفی می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «باندای نامکو» (Bandai Namco) سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Tekken قصد دارد در نمایشگاه «گیمزکام ۲۰۱۶» (Gamescom 2016) یک بازی کاملا جدید که مورد توجه گیمرها غربی قرار می‌گیرد را معرفی کند.

این شرکت اعلام کرده که در نمایشگاه گیمزکام امسال قسمت‌های بیشتری از دو بازی Tekken 7 و Dragon Ball: Xenoverse 2‌ را نشان می‌دهد. همچنین مشخص شد که می‌خواهد یک بازی کاملا جدید مرموز را هم معرفی کند. از آنجایی که اعلام شده این بازی مورد توجه گیمرهای غربی قرار می‌گیرد، احتمال معرفی بازی جدیدی از سوی سازندگان مجموعه‌ی Dark Souls بسیار زیاد است؛ چرا که باندای نامکو ناشر این مجموعه بازی‌ها بود.

البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این شرکت ناشر بازی‌هایی مختلفی بوده که خودش سازنده‌ی آن‌ها بوده است. به‌طور مثال باندای نامکو بازی The Witcher 3 را در اروپا منتشر کرد. ناشر این بازی در آمریکا شرکت وارنر بود.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ از تاریخ ۲۸ مرداد ماه در کشور آلمان برگزار می‌شود. از هم اکنون شرکت‌های مختلف اعلام کرده‌اند که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. از بین این شرکت‌ها می‌توان به مایکروسافت اشاره کرد. مایکروسافت در نمایشگاه امسال کنفرانس ندارد، اما بسیاری از بازی‌های جدیدش را نشان می‌دهد.

‌‌‌

منبع: VG247

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه