بازی فار کرای ۵ پس از ۱۹ روز کرک شد

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فار کرای 5

به نظر می‌رسد که لایه‌های امنیتی بازی فار کرای ۵ در برابر نفوذ هرک‌ها چندان هم مقاوم نبودند و این بازی پس از ۱۹ روز کرک شد.

براساس اطلاعات منتشر شده بازی فار کرای ۵ رسما روی کامپیوترهای شخصی کرک شد و هکرها توانستند لایه‌های امنیتی بازی از جمله قفل Denuvo، EAC و VMProtect را دور بزنند. قبل از بازی فار کرای ۵، بازی Assassin’s Creed Origins هم از همین قفل‌ها استفاده می‌کرد که سه ماه هک شدن آن‌ طول کشید. به نظر می‌رسد که هکرها حسابی با این سیستم امنیتی آشنا شده‌اند که توانسته‌اند در ۱۹ روز آن را بشکنند.

خبر کرک شدن بازی فار کرای ۵ توسط گروهی به اسم CPY منتشر شد. این گروه در شکستن قفل Denuvo نقش بزرگی را ایفا کرد. جدیدترین قسمت‌ از مجموعه  بازی‌های فار کرای با نسخه ۵ قفل Denuvo راهی بازار شده بود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که بازی کرک شده در زمان آپدیت با مشکل بر می‌خورد و نمی‌شود آن را به‌روزرسانی کرد. همچنین با به‌روزرسانی هم سیستم امنیتی جدیدی روی بازی قرار میگیرد که باعث می‌شود نسخه غیر قانونی بازی اجرا نشود.

بازی فار کرای ۵ چند هفته پیش راهی بازار شد و توانست به فروش ۵ میلیون نسخه در هفته اول دست پیدا کند.

منبع: vg247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا خانی

    نسخه کم حجم شده FitGirl و CorePack هم اومده.. من که دیشب دانلود کردم منتظر نصب شه (۵۰ دقیقه ای هست) تا بازی کنم بیام بگم چطور بود 🙂 امان از دست دلار و قیمت بالای FarCry5

    البته از یکی شنیدم که این سری لطف بازی به آنلاین بودنش هست. اما بازم کاچی به از هیچی.

  2. Avatar Hamed

    دم CPY گرم ترکونده یعنی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه