بازی فروت نینجا برای واقعیت مجازی به زودی عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی بازی «فروت نینجا» در سال ۲۰۱۰ به گوشی‌های ما راه پیدا کرد، بلافاصله به یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های کژوال تبدیل شد. از آن زمان، این بازی برای هر پلتفرمی که فکرش را بکنیم ساخته شده است. حتی در سیستم عامل‌های سیمبیان و بادا هم می‌توانیم فروت نینجا را بازی کنیم. علاوه بر این، این بازی به شکل‌های متفاوتی کپی شده است. حالا فروت نینجا بیش از یک میلیارد دانلود را رد کرده و فیلم سینمایی آن هم در راه است. بنابراین، زمان آن رسیده که این بازی مهیج با عنوان فروت نینجا VR به واقعیت مجازی هم راه پیدا کند.

در این بازی هیجان ناشی از شکافتن میوه‌ها، افراد زیادی را میخکوب می‌کرد. اما واقعیت مجازی همه‌چیز را تغییر می‌دهد. واقعیت مجازی نه تنها این بازی را پیچیده‌تر کرده، بلکه آن را عجیب هم می‌کند. بازی فروت نینجا VR شبیه یکی از رویاهای عجیب‌مان می‌ماند. ما در وسط یک میدان ژاپنی قدیمی ایستاده‌ایم و پایمان هم به کف زمین چسبیده و انواع میوه در مقابل‌مان از زمین به هوا می‌پرند. در هر دست ما یک شمشیر است و تنها چیزی که می‌دانیم این است که آن شمشیرها را به اطراف تکان بدهیم و میوه‌ها را از وسط به دو نیم کنیم. گاه‌گداری هم بمبی در این میان دیده می‌شود که باید حواس‌مان به آن باشد؛ درست مثل نسخه‌ی عادی این بازی. در ضمن موزهای عجیب و درخشان هم سر جای خودشان هستند.

سه حالت مختلف بازی که با آنها آشنا هستیم، یعنی کلاسیک، آرکاد و زِن، به فروت نینجا VR بازگشته‌اند. البته احتمالا نسخه‌ی واقعیت مجازی یک حالت PVP هم دارد که فعلا چیزی درباره‌ی آن نمی‌دانیم به جز اینکه بازی‌کننده‌ها با هم رقابت می‌کنند.

«آدام وود» (Adam Wood)، از استودیوی بازی‌سازی «هاف‌بریک گیمز» (Halfbrick Games) درباره‌ی انتشار این بازی می‌گوید: “وقتی جدیدترین تکنولوژی VR عرضه شده، ما احساس کردیم که هیچ بازی‌ای به اندازه ی فروت نینجا برای واقعیت مجازی مناسب نیست.” سادگی بازی Fruit Ninja و غرق شدن در یک محیط مجازی، تجربه‌ی متفاوت و خارق‌العاده‌ای برای ما فراهم می‌کند.

انتظار می‌رود که فروت نینجا VR اواخر همین ماه برای هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و Oculus Rift عرضه شود. نسخه‌های پلی استیشن VR و گوگل DayDream هم اواخر سال میلادی جاری آماده خواهند شد.

منبع: Phone Arena

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar 2016

    جالبه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه