بازی موبایل دزدان دریایی کاراییب عرضه شد

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شعبه‌ی بازی‌سازی شرکت دیزنی، خبر از عرضه‌ی یک بازی موبایل بر اساس مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کاراییب» یا همان Pirates of the Caribbean داده است. بازی Pirates of the Caribbean: Tides of War دیروز روی دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شد. قرار است این بازی، طرفداران مجموعه‌ی دزدان دریایی کاراییب را قبل از اکران جدیدترین فیلمش، برای آن ادامه کند.

بازی Pirates of the Caribbean: Tides of War به صورت رایگان روی اپ‌استور و پلی‌استور عرضه شده است.

بازی Pirates of the Caribbean: Tides of War به صورت رایگان روی اپ‌استور و پلی‌استور عرضه شده است. این بازی در سبک استراتژی ساخته شده و شخصیت‌ها، کشتی‌ها و داستان‌هایی دارد که همگی از روی مجموعه‌ی دزدان دریایی کاراییب برداشته شده‌اند. بازی‌کننده‌ها می‌توانند در Tides of War برای خودشان شهرسازی کنند،‌ کشتی بسازند، نیروهای خودشان را تمرین دهند و هم‌چنین در مبارزاتی، با هیولاها یا دیگر بازی‌کننده‌ها، مبارزه کنند.

قسمت پنجم مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کاراییب، Dead Men Tell No Tales نام گرفته است و قرار است در روز ۲۶ ماه می اکران شود. تریلر این فیلم را می‌توانید از اینجا ببینید.

می‌توانید در ادامه، دو تریلر از بازی Pirates of the Caribbean: Tides of War و هم‌چنین تصاویری از این بازی را بببنید.

از لینک‌های زیر، می‌تاونید Tides of War را برای دستگاه‌های خود دانلود کنید. فقط در نظر داشته باشید که بازی پر از خریدهای درون برنامه‌ای است.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه