کَسِلوانیا جدید یک بازی موبایل است

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
بازی موبایل کسلوانیا

کونامی می‌خواهد یک کسلوانیا جدید بسازد، ولی با توجه به اینکه درباره‌ی کونامی صحبت می‌کنیم، احتمالا لازم نیست به این موضوع اشاره کنیم که این نسخه جدید، یک بازی موبایل است. کونامی از بازی Castlevania: Grimoire of Souls برای سیستم عامل موبایل اپل یعنی iOS رونمایی کرده است. این کسلوانیا جدید تعدادی از شخصیت‌های معروف و محبوب این مجموعه بازی‌ها را در خودش جای داده است و قابلیت‌هایی آنلاین دارد.

کونامی حرفی از زمان عرضه‌ی این کسلوانیا جدید نزده است،

قرار است Castlevania: Grimoire of Souls این امکان را برای بازی‌کننده‌ها فراهم کند تا تمام مراحل بازی را به صورت چند نفره و با همکاری یکدیگر انجام دهد. بازی حتی بخش‌هایی خواهد داشت که چهار بازی‌کننده در آن مقابل یکدیگر بازی می‌کنند.

شخصیت‌هایی مثل «سایمون بلمونت»، «آلوکارد»، «شارلوت» و «ماریا رنارد» به همراه یکی دو شخصیت جدید دیگر کاملا قابل بازی هستند.

کونامی حرفی از زمان عرضه‌ی این کسلوانیا جدید نزده است، ولی کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند برای تست نسخه‌ی آزمایشی بازی ثبت نام کنند؛ البته فقط در ژاپن.

می‌توانید در ادامه تصاویری که کونامی از Castlevania: Grimoire of Souls منتشر کرده است را ببینید. ظاهرا با یک کسلوانیا خوب طرف هستیم که احتمالا به خاطر خریدهای درون برنامه‌ای و البته پلتفرم موبایل، چندان به درد گیمرها نخواهد خورد.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    اینطوری که به نظر میاد داستان بازی هم کاملا در حاشیه هست ، کاش حداقل حالا که دو بعدی هست به فکر ریمیک symphony of night‌میفتادن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه